На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 696 380.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-008981-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 лютого, 09:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 696 38000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 38 48190 грн. з ПДВ |
---|
великогабаритне сміття3440 метр кубічний Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації Строк: до 31.12.2025 14:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
вивезення побутових відходів та сміття13300 метр кубічний Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації Строк: до 31.12.2025 14:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Суха фракція3000 метр кубічний Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації Строк: до 31.12.2025 14:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
вивезення опалого листя6000 метр кубічний Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації Строк: до 31.12.2025 14:16 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 36173955 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, м. Київ, місто Київ, , ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Кузьменко |
Телефон | +38 050 494-77-73 |
Ел. пошта | kramar.tpv@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-14 15:39:20
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-15 15:39:20
Опис
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 29 від 14.02.2025 Уповноважена особа __________________ М. ІЛИНИЧ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - Послуги з вивезення великогабаритних відходів (будівельні відходи), твердого побутового сміття, та опалого листя (код ДК 021:2015: 90510000-5-утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям), Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-31-008981-a Замовник: Управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю UA-2025-01-27-006462-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі тендерної пропозиції повинен: мати у користуванні: • великогабаритні контейнери об’ємом 15,23,30,35 м.куб. не менше 40 од.; • контейнери для сортування відходів (контейнер типу сітка, дзвін, або інший тип контейнера для сортування відходів) не менше 40 од.; • контейнери європейського зразку об’ємом 1,1 м.куб для надання в безоплатне користування замовникові в кількості не менше ніж 200 од.; • Сміттєзбиральні автомобілі з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м3 не менше 5 одиниць; • Автомобілі типу мультиліфт не менше 3 одиниць; • Спеціально обладнані транспортні засоби, пристосовані під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій визначені у довідці. Копії документів, які підтверджують право власності чи право оренди контейнерного парку та автомобільного парку. . Учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі Тендерної пропозиції надано файл «31. Довідка щодо матеріально-технічної бази.pdf», який містить Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.02.2025 № ЕКО 0228, де зазначено де зазначено, що в учасника є власні контейнери 1,1 м3 у кількості 1500 шт., файл «31.1 Довідка балансу по рахунку на яких обліковуються контейнери 0,12;1.1куб.pdf», який містить довідку з інформацією про те, що у ТОВ «Крамар ЕКО» на рахунку 1121 обліковується 1500 одиниць контейнерів 1,1 м3, також у складі тендерної пропозиції учасника надано файл «31.15 Контейнера1,1 оборотно-сальдова.pdf», який містить оборотно-сальдову відомість по рахунку 1121 за січень 2025 р., у якій зазначено 1167 контейнерів 1,1 м3, що є невідповідністю. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо • привести у відповідність інформацію щодо кількості контейнерів 1,1 м3 шляхом надання уточненої інформації у Довідці про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.02.2025 № ЕКО 0228, та / або інших документах чи інформації до тендерної документації. . 2. Відповідно до пункту 1 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі тендерної пропозиції повинен: мати у користуванні: • великогабаритні контейнери об’ємом 15,23,30,35 м.куб. не менше 40 од.; • контейнери для сортування відходів (контейнер типу сітка, дзвін, або інший тип контейнера для сортування відходів) не менше 40 од.; • контейнери європейського зразку об’ємом 1,1 м.куб для надання в безоплатне користування замовникові в кількості не менше ніж 200 од.; • Сміттєзбиральні автомобілі з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м3 не менше 5 одиниць; • Автомобілі типу мультиліфт не менше 3 одиниць; • Спеціально обладнані транспортні засоби, пристосовані під вивантаження контейнерів об’ємом 1,1 м3 (не менше 1 автомобіля) з габаритними розмірами не більше 7200/2500/3800. Документальним підтвердженням наявності в учасника спеціалізованої техніки є: - у разі використання власного майна: - довідка балансу за рахунками на яких обліковується спеціалізована техніка, або копії видаткових накладних на спеціалізовану техніку, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання; - у разі використання орендованого майна: - копія договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копія/її свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання. Учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі Тендерної пропозиції надано файл «31. Довідка щодо матеріально-технічної бази.pdf», який містить Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.02.2025 № ЕКО 0228, де зазначено де зазначено, що в учасника є в користуванні автомобіль MAN TGA 26.293, AA9804XA., файл «31.5 Договір оренди сміттєвоз + мультиліфт.pdf», який містить копію договору № 10/02-20 від 10.02.2020 Оренди транспортних засобів та Акт прийому- передачі з оренди від 15.04.2021 р. за договором № 10/02-20 від 10.02.2020 автомобіля MAN TGA 26.293, AA9804XA. Також у тендерній документації надано копію свідоцтва про реєстрацію автомобіля MAN TGA 26.293, AA9804XA із зазначенням призначення автомобіля). На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо • привести у відповідність інформацію щодо кількості Сміттєзбиральних автомобілів з пресувальним обладнанням для обслуговування контейнерів об’ємом 1,1 м3 не менше 5 одиниць шляхом надання уточненої інформації у Довідці про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 03.02.2025 № ЕКО 0228, та / або надання інших документів чи інформації до тендерної документації у тому числі копії договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копії акту приймання-передачі до договору оренди спеціалізованого автотранспорту, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу з обов’язковим зазначенням призначення автомобіля (сміттєвоз, мультиліфт, кран-маніпулятор з гідравлічним устаткуванням), в разі відсутності зазначеної інформації в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу на її підтвердження надати фотознімки спеціалізованого автотранспорту, який буде залучений учасником для надання послуг, на яких зафіксовано державний номерний знак транспортного засобу та встановлене спеціальне обладнання. 3. Відповідно до пункту 4 Розділу І Додатку 1 Тендерної документації Учасник ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі тендерної пропозиції повинен: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі Тендерної пропозиції надано файл «26. Довідка щодо фін. звітності.pdf», файл «27. Лист - пояснення щодо строків подання фін. звітності.pdf», який містить довідку з інформацією щодо строків подання фінансової звітності, файл «27.1 Фінансова звітність малого підприємства 9 міс.pdf», який містить фінансову звітність за 9 місяців 2024 року. Зважаючи на те, що тендерна пропозиція подавалась учасником у лютому 2025 року, учасник мав надати фінансову звітність за 2024 рік. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати • копію балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період, тобто за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу. 4. Відповідно до пункту 12 Розділу ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі тендерної пропозиції повинен надати Форму “Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному у тендерній документації; Учасником ТОВ "КРАМАР ЕКО" код ЄДРПОУ 36173955 у складі Тендерної пропозиції надано файл «35. Тендерної пропозиція.pdf», який містить форму “Тендерна пропозиція”, що містить посилання на ідентифікатор іншої закупівлі. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо 12. Форма “Тендерна пропозиція” подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи. Тендерна пропозиція Відомості про учасника процедури закупівлі Повне найменування учасника Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Код за ЄДРПОУ (за наявності)/ реєстраційний номер облікової картки платника податків Місцезнаходження Особа, відповідальна за участь у торгах (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс Електронна адреса Інша інформація ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ ____________________________________________________________________________________________ Ми, ______________________________________________(назва Учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у тендері на закупівлю: ________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Вивчивши тендерну документацію та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, на виконання зазначеного вище маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору про закупівлю на загальну вартість тендерної пропозиції: Найменування послуг Одиниця виміру К-ть Ціна грн. вт.ч. ПДВ/без ПДВ за 1 м. куб Загальна вартість грн. з ПДВ/без ПДВ Вартість пропозиції (загальна сума літерами) 1. Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує надавати за Договором з урахуванням всіх видів та обсягів послуг, що повинні бути надані.. 2. Ціни вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. 3. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від потреб Замовника та реального фінансування видатків. 4. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 5. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 6. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити процедуру закупівлі у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. 7. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. 8. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації. Керівник організації–учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа _______________ _________________________ (підпис) МП (за наявності) (ініціали та прізвище) Примітка: 1. Учасники повинні дотримуватись встановленої форми. 2. Внесення в форму «Тендерна пропозиція» будь-яких змін неприпустимо. Тендерна пропозиція подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, пронумерована та скріплена печаткою. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання цінової пропозиції та документів тендерної пропозиції. Також учасником для підтвердження повноважень щодо підпису надається Статут та контракт, укладений з уповноваженою особою учасника (у разі якщо укладання контракту передбачено Статутом та/або наказом про призначення). Учасник має право не показувати фінансову складову контракту. У разі, якщо документи тендерної пропозиції підписує уповноважена особа за довіреністю, Учасник надає також документи, що підтверджують повноваження підписанта довіреності. Відповідальність за помилки друку у документах, наданих Замовнику через електронну систему закупівель та підписаних відповідним чином, несе Учасник. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі наявності).Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою (у разі наявності).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37498536 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Ім'я |
Ілинич Михайло Петрович (Ilynych Mykhailo ) |
Телефон | +38 098 890-79-63 |
Ел. пошта | sv.tender106@gmail.com |
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з вивезення твердих побутових відходів у місті Львів
63 423 83 грн
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Утилізація/видалення сміття, код за ДК 021:2015: 90510000-5 – Утилізація сміття та по...
199 500 00 грн
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Послуги з вивезення великогабаритних (ВГВ) та будівельних відходів
48 750 00 грн