На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 826 594.80 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-010889-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 березня, 17:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 826 59480 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 14:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 14 13297 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування і ремонту систем відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" (код ЄДРПОУ – 43193268) закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту систем відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, пропускної системи контролю доступу, системи телебачення), закупівля № UA-2025-01-31-010889-a на підставі п.4 розділу V тендерної документації та пп.1 п.44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" (код ЄДРПОУ – 43193268) закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування і ремонту систем відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, пропускної системи контролю доступу, системи телебачення), закупівля № UA-2025-01-31-010889-a на підставі п.4 розділу V тендерної документації та пп.1 п.44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Код ЄДРПОУ | 43193268 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +38 050 722-12-09 |
Ел. пошта | systemybezpeky@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-14 15:53:30
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-15 15:53:30
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1. Згідно п 1.20. НПАОП 0.00-1.71-13. ПРАВИЛА охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0327-14#n14 III. Вимоги охорони праці під час виконання робіт із застосуванням інструменту): «1.20. Електроінструмент, роздільні та понижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі повинні періодично, не рідше 1 разу на 6 місяців, проходити перевірку згідно з вимогами ДСТУ ІЕС 60745-1:2010.». Учасником надано протокол перевірки та випробувань електроінструменту, трансформаторів, перетворювачів частоти та переносних світильників №4 від 28.06.2024 р. (файл: 11_[07-02-2025 18.18.05]3.9. Протокол № 4 електроінструмент). Вимога щодо перевірки ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" не була виконана (дана вимога, також вказана в наданому учасником протоколі), тому результати протоколу недійсні. Наданий протокол не відповідає вимогам НПАОП 0.00-1.71-13. Вимагаємо усунення вказаних невідповідностей. 1.2. Наданий протокол №4 від 28.06.2024 р. містить не повний перелік обладнання, зазначеного Учасником в файлах: «1_[07-02-2025 18.18.05]3. Довідка про матбазу»; «9_[07-02-2025 18.18.05]3.7. Накладні до матбази»; «310_[07-02-2025 18.18.05]3.8. Обігово-сальдові відомості», тому не є повним. Вимагаємо усунення цих невідповідностей, а саме надати протоколи за всіма електроінструментами та електроприладами, вказаними у довідці. 1.3. В наданому протоколі №4 від 28.06.2024 р., відсутні обов’язкові параметри перевірки випробувань та вимірювання, які повинні заноситися в Єдині форми протоколів вимірювань, вказані в: НПАОП 0.00-1.71-13. Правилах охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0327-14#n14) ; Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів (Затверджено Наказ Держнаглядохоронпраці України 09.01.98 N 4 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0093-98#Text ); в Національному стандарті Інструмент ручний електромеханічний. Безпека. (ІЕС 60745-1:2006, IDT) ДСТУ ІЕС 60745-1:2010. Згідно вищезазначених правил та стандартів, параметри перевірки, випробувань та вимірювання для: драбини, перфоратора, молотка, зварювального апарата, відрізного диску, компресора, пасатіжей, вимірювальної техніки та інше, - принципово різні. Учасник в наданому протоколі не фіксує: результатів вимірювань, результатів зовнішнього огляду, яким саме чином виконується випробування, спеціальних вимог (обумовлених особливостями конструкції засобів захисту), використаних приладів та інше. Вимагаємо усунення вказаних невідповідностей, а саме надати протоколи за формою та змістом, що відповідають вимогам чинного законодавства. 1.4. В наданій довідці щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг вказано документ, термін якого минув: «Програмний комплекс АВК-5 «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації» Користування; Ліцензія № 01/48989 дійсна до 31.01.2025р.». Вимагаємо усунення вказаної невідповідності. 1.5. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Учасником надано договір оренди нежитлового приміщення № 49 від 01 квітня 2021 року з додатковими угодами на продовження строку дії. Строк надання послуг за даним договором перевищує три роки. Вимагаємо усунення вказаної невідповідності та привести документ до вимог ТД. 1.6. Згідно вимог ТД учасник повен надати кошторисну документацію, розроблену в АВК-5, сформовану з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу «АВК-5» (Версія 3.9.3) / іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі.pdf, завірену учасником та за підписом та печаткою інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, яка має складатися з: пояснювальної записки; договірної ціни; локального кошторису; підсумкової відомості ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; зведений кошторисний розрахунок, згідно переліку обладнання та послуг викладених у Технічних вимогах; - розрахунки за статтями витрат договірної ціни у вигляді файлу формату «imd», сформованого у програмному комплексі «АВК-5» або сумісному з ним; Викладений у Технічних вимогах Перелік систем відеоспостереження, систем протипожежної, охоронної сигналізацій, перепускної системи контролю доступу, системи телебачення вказано за окремими сімома адресами в м. Києві. Надані Учасником Загальновиробничі витрати на будову, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, не відображають необхідну інформацію в розрізі адрес надання послуг. Вимагаємо усунення вказаної невідповідності. Також просимо сформувати та надати розрахунки за статтями витрат договірної ціни в доступному для ознайомлення вигляді. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.2. Пункт 3 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.3. Пункт 3 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.4. Пункт 3 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.5. Пункт 3 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.6. Пункт 6 Додатку 7 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати протокол перевірки та випробувань електроінструменту, трансформаторів, перетворювачів частоти та переносних світильників відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.71-13. 3.2. Надати протоколи за всіма електроінструментами та електроприладами, вказаними у довідці. 3.3. Надати протоколи за формою та змістом, що відповідають вимогам чинного законодавства. 3.4. В довідці щодо наявності відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг вказати вірний термін дії ліцензії. 3.5. Надати засвідчений нотаріально договір оренди нежитлового приміщення. 3.6. Надати документ Загальновиробничі витрати на будову, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва в розрізі адрес надання послуг, розрахунки за статтями витрат договірної ціни в доступному для ознайомлення вигляді.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35435961 |
---|---|
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Святотроїцька, 73/1, оф. 313 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кирилов Олексій Андрійович |
Телефон | +38 047 250-32-34 |
Ел. пошта | prometey2020@ukr.net |
Оплата наданих послуг за договором провадиться за фактом надання послуг протягом 180 днів після підписання сторонами акту (актів) надання послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26200529 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Нестерова Аліна Іванівна |
Телефон | +38 044 523-40-14 |
Ел. пошта | A.NESTEROVA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |