На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-013212-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 27 лютого, 17:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 19 022 30000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 лютого, 15:56 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 190 22300 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оператора газової котельні (для ТУ у м. Львів, ТУ у м. Одеса, ТУ у м. Ужгород): Щоденно (опалювальний період) з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, за необхідністю-додатковий час, роботи із завершення опалювального періоду, підготовка котельні до опалювального періоду (лютий – березень, жовтень-грудень). Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, по ТУ у м. Львів, ТУ у м. Одеса та ТУ у м. Ужгород по всім працівникам, в тому числі і по операторам газової котельні, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 2. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4.. розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків (для центрального офісу Рахункової палати): за необхідністю. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, для оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків, щомісячно, в повному обсязі витрати, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 3. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій (для центрального офісу Рахункової палати): за необхідністю. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, для оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій, щомісячно, в повному обсязі витрати, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 4. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, необгрунтовано завищив вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Одеса та ТУ у м. Вінниця, розрахунок яких було надано на виконання п.4.8. Додатку 1 до тендерної документації. Так, відповідно до розрахунку, вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Одеса склала 1785,00грн., тоді як до зведеного кошторису необгрунтовано включено витрати в сумі 3515,00грн. Також, відповідно до розрахунку, вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Вінниця склала 2500,00грн., тоді як до зведеного кошторису необгрунтовано включено витрати в сумі 3515,00грн. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оператора газової котельні (для ТУ у м. Львів, ТУ у м. Одеса, ТУ у м. Ужгород): Щоденно (опалювальний період) з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00, за необхідністю-додатковий час, роботи із завершення опалювального періоду, підготовка котельні до опалювального періоду (лютий – березень, жовтень-грудень). Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, по ТУ у м. Львів, ТУ у м. Одеса та ТУ у м. Ужгород по всім працівникам, в тому числі і по операторам газової котельні, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 2. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4.. розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків (для центрального офісу Рахункової палати): за необхідністю. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, для оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків, щомісячно, в повному обсязі витрати, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 3. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Відповідно до вимог Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, а саме «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» Замовником визначено графік надання послуг для оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій (для центрального офісу Рахункової палати): за необхідністю. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, включив у «Зведений кошторис витрат» заробітну плату та збір до Єдиного внеску 22% на весь період надання послуги, березень-грудень, для оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій, щомісячно, в повному обсязі витрати, не врахувавши для вказаних працівників графік надання послуг. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. 4. Відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, учасник, відповідно до вимог тендерної документації, повинен надати у складі тендерної пропозиції Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, інші документи та інформація на виконання встановленим вимогам – згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до п.4.4., розділу 4 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. Учасник всупереч умовам технічної специфікації, необгрунтовано завищив вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Одеса та ТУ у м. Вінниця, розрахунок яких було надано на виконання п.4.8. Додатку 1 до тендерної документації. Так, відповідно до розрахунку, вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Одеса склала 1785,00грн., тоді як до зведеного кошторису необгрунтовано включено витрати в сумі 3515,00грн. Також, відповідно до розрахунку, вартість обслуговування, перезарядки вогнегасників, технічного обслуговування та перемотки пожежних рукавів по ТУ у м. Вінниця склала 2500,00грн., тоді як до зведеного кошторису необгрунтовано включено витрати в сумі 3515,00грн. Відповідно, наданий розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 37701437 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давидович Тетяна Іванівна |
Телефон | +38 073 213-71-83 |
Ел. пошта | tender.gov@iws.ua |
ТОВ «І Н В А Й Т» повідомляє, що не планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +38 050 029-46-60 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
Вартість Послуги оплачується Замовником протягом 5 банківських днів після надання Виконавцем фактичних послуг щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданої Послуги. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за надану Послугу здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Рахункова палата |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00013540 |
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7 |
Ім'я |
Шпаченко Тетяна Василівна |
Телефон | +38 044 298-75-06 |
Ел. пошта | Shpachenko_TV@rp.gov.ua |
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
ДК 021:2015: (63710000-9) Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Проведе...
75 485 102 00 грн
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
gослуги з технічного обслуговування і ремонту принтерів та копіювальної техніки
400 000 00 грн