На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
340 525.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-013993-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 17:11 |
Очікувана вартість закупівлі | 340 52500 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 70263 грн. без ПДВ |
---|
Послуги обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів64 послуга Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, м. Чернівці Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66516100-1, Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 32382598 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська область, Київ, Лесі Українки, 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Грень Марія Петрівна |
Телефон | +38 050 440-08-70 |
Ел. пошта | M.GREN@ALFAGARANT.COM |
Час публікації: 2025-02-11 16:48:38
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-12 16:48:38
Опис
Відповідно до положення пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ТДВ СК "Альфа-Гарант" виявлено невідповідності в інформації/документах тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 6 розділу 4 Додатка 1 до тендерної Учасник не надав інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 2. Відповідно до пункту 7 розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації Учасник не надав копію діючого свідоцтва (сертифікату) про присвоєння Учаснику рейтингу фінансової надійності (стійкості), виданого національним рейтингом агентством, уповноваженим Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку, та його кредитний рейтинг із наданням копії свідоцтва рейтингового агентства про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств із зазначенням рейтингу Учасника не нижче uaAA (за національною рейтинговою шкалою). 3. Відповідно до пункту 11 розділу 4 Додатка 1 до тендерної документації Учасник не надав довідку в довільній формі, що рівень виплат Учасник за останні три роки становить не менше 25% та не більше 50%. Натомість, Учасником надано довідку, що підтверджує рівень виплат за 2022 рік, 2023 рік та 9 місяців 2024 року. Учасник для усунення невідповідностей має надати інформацію/документи шляхом завантаження в електронну систему закупівель: 1. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 2. Копію діючого свідоцтва (сертифікату) про присвоєння Учаснику рейтингу фінансової надійності (стійкості), виданого національним рейтингом агентством, уповноваженим Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку, та його кредитний рейтинг із наданням копії свідоцтва рейтингового агентства про включення його до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств із зазначенням рейтингу Учасника не нижче uaAA (за національною рейтинговою шкалою). 3. Довідку в довільній формі, що рівень виплат Учасник за останні три роки не менше 25% та не більше 50%. Інформація щодо рівня виплат в довідці, має бути зазначена відносно повних років (2022, 2023,2024).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління Служби безпеки України в Чернівецькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001786 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Василь Віксич |
Телефон | +38 037 259-52-74 |
Ел. пошта | vgzchernivtci@gmail.com |