На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 489 728.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 3 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Опис
Кошти в сумі 1 489 728 грн. на Закупівлю затверджено на 2025 рік згідно із Програмою комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської міської територіальної громади на 2024-2028 роки затвердженою ухвалою Львівської міської ради від 02.11.2023 № 3991, зі змінами. Відповідно, Закупівлю заплановано в електронній системі закупівель на 2025 рік за ідентифікатором № UA-P-2025-01-31-016770-a та оголошено в електронній системі закупівель 31.01.2025 року за ідентифікатором № UA-2025-01-31-014238-a. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Поставка товару щодо Закупівлі згідно з умовами тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 (далі — Тендерна документація), та відповідно до Оголошення здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання заявки Покупця. З урахуванням вказаних строків Замовник розраховував укласти договір не пізніше 17 лютого 2025 року, що дозволило б отримати товар вже 18 лютого 2025 року і тим самим в повній мірі виконати заходи (надати послуги) вказані в Заходах виконання Програми комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської територіальної громади на лютий 2025 року затверджені в.о. начальника управління екології та природних ресурсів департаменту природних ресурсів та будівництва ЛМР (далі - Заходи). Однак у разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 67 Особливостей після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону), та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Відповідно до частини 21 статті 18 Закону протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. Під час проведення процедури щодо Закупівлі 04.02.2025 року було подано скаргу за ідентифікатором № UA-2025-01-31-014238-a.a1 (далі — Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) у зв’язку з чим процедуру закупівлі було заблоковано та призупинено. Рішення Колегії щодо Скарги щодо Закупівлі було прийняте 13.02.2025 року за № 2215 (далі — Рішення) та оприлюднено 14 лютого 2025 о 18:05. Враховуючи викладене, оскарження процедури Закупівлі затягнуло період, передбачений Особливостями для укладання договору, а разом з цим змістився строк поставки товару (Бензину та дизельного палива) необхідного для того, щоб в повній мірі виконати заходи (надати послуги) вказані в Заходах. Після внесення відповідних змін згідно Рішення, підписання договору та відповідно поставка товару відбудеться не раніше березня 2025 року. Відтак обсяги палива та відповідно бюджет закупівлі на виконання «Програми комплексного розвитку та утримання парків, лісопарків, скверів і зелених зон Львівської міської територіальної громади на 2024-2028» повинні бути переглянуті та визначені наново, в розписи бюджетних асигнувань повинні бути внесені зміни, а поточна Закупівля повинна бути відмінена. Отже, на цьому етапі Закупівлі у замовника відпала потреба в Закупівлі в таких обсягах та на вказаний бюджет. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-31-014238-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 23:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 489 72800 грн. з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 14 89728 грн. з ПДВ |
Початок аукціону | 24 лютого, 12:45 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Бензин А-9516076 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Дизельне паливо9500 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05472519 |
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49 |
Ім'я |
Чень Андрій Романович |
Телефон | +38 097 210-77-31 |
Ел. пошта | greenworkplace7@gmail.com |