На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Характеристика об’єкту, де надаються послуги: будівля та прилегла територія, що знаходиться в користуванні Замовником за адресою: 02154, м. Київ, бульвар Давидова,15 а. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для створення особовому складу охорони належних умов для якісного несення служби. 5. Будівля не забезпечена необхідними умовами для несення сторожової охорони (електропостачання, водопостачання, водовідведення, відсутні постові приміщення (будки), меблі, та інше). Учасник повинен відповідати наступним вимогам: № з/п Зміст послуг 1. Виявлення, запобігання та припинення несанкціонованих проникнень на об’єкт 2. Виявлення та припинення перебування осіб, яким не надано відповідних повноважень на об’єкті 3. Виявлення, запобігання та припинення протиправного заволодіння майном на об’єкті 4. Перевірка цілісності об’єкта (замків та інших запірних пристроїв, протипожежного інвентарю, справності телефонів і освітлення) разом з відповідальною особою від Замовника 5. Забезпечення постійного дотримання правил пропускного режиму на об’єкті та окремих його приміщень 6. Контроль ввозу-вивозу (внесення-винесення) майна на об’єкті 7. Організація гасіння пожежі усіма засобами до приїзду пожежної команди 8. Особисте здавання чергування та інформування про виявлені недоліки з записом у журналі чергувань 9. Охоронники повинні мати відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи. 10. Наявність у охоронників уніформи (спецодягу), засобів зв’язку та спеціальних засобів. Для підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасник повинен надати: 1. Документ, який підтверджує повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір (виписка з протоколу засновників про призначення директора (генерального директора, президента, інше); копія наказу про призначення директора, довіреність, доручення, інше). 2. Копія довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 3. Копія ліцензії на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею. 4. Розрахунок вартості послуг. 5. Копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 6. Довідка, яка містить відомості про Учасника (з зазначенням назви Учасника, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). 7. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-01-14-000033-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 39 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 170.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 січня, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 19 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 20:26 |
Характеристика об’єкту, де надаються послуги: будівля та прилегла територія, що знаходиться в користуванні Замовником за адресою: 02154, м. Київ, бульвар Давидова,15 а. Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність необхідної матеріально-технічної бази для створення особовому складу охорони належних умов для якісного несення служби. Учасник повинен відповідати наступним вимогам: № з/п Зміст послуг 1. Виявлення, запобігання та припинення несанкціонованих проникнень на об’єкт 2. Виявлення та припинення перебування осіб, яким не надано відповідних повноважень на об’єкті 3. Виявлення, запобігання та припинення протиправного заволодіння майном на об’єкті 4. Перевірка цілісності об’єкта (замків та інших запірних пристроїв, протипожежного інвентарю, справності телефонів і освітлення) разом з відповідальною особою від Замовника 5. Забезпечення постійного дотримання правил пропускного режиму на об’єкті та окремих його приміщень 6. Контроль ввозу-вивозу (внесення-винесення) майна на об’єкті 7. Організація гасіння пожежі усіма засобами до приїзду пожежної команди 8. Особисте здавання чергування та інформування про виявлені недоліки з записом у журналі чергувань 9. Охоронники повинні мати відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи. 10. Наявність у охоронників уніформи (спецодягу), засобів зв’язку та спеціальних засобів. Для підтвердження відповідності вимогам Замовника Учасник повинен надати: 1. Документ, який підтверджує повноваження особи, яка уповноважена підписувати договір (виписка з протоколу засновників про призначення директора (генерального директора, президента, інше); копія наказу про призначення директора, довіреність, доручення, інше). 2. Копія довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 3. Копія ліцензії на право здійснення Учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею. 4. Розрахунок вартості послуг. 5. Копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 6. Довідка, яка містить відомості про Учасника (з зазначенням назви Учасника, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). 7. Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи. 5. Будівля не забезпечена необхідними умовами для несення сторожової охорони (електропостачання, водопостачання, водовідведення, відсутні постові приміщення (будки), меблі, та інше).690 метр квадратний Адреса поставки: 02002, Україна, Київська, Київ, вул.Луначарского 5 Строк: до 30.12.2016 22:12 Код ДК 021:2015: 79713000-5, Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони Код ДК 016:2010: 80.10.12-00.00, Послуги щодо сторожування |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188952 |
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Ім'я |
Седченко Ірина Володимирівна (Sedchenko Irina Vladimirovna) |
Телефон | 380445177018 |
Ел. пошта | appls@ukr.net |