На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
432.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2015-06-11-000010 |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 432.00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5.00 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 11 червня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 червня, 12:00 |
Дата останніх змін | 12 червня, 12:00 |
Учасник повинен надати в електронному (сканованому у форматі pdf) в складі свої пропозиції наступні документи: - Копія свідоцтва про державну реєстрацію або копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності); - Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ; - Копія статуту; - Документальне підтвердження наявність обладнання та матеріально – технічної бази, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, досвіду виконання аналогічних договорів. Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про надання послуг Для оплати послуг виконавець повинен надати договір про надання послуг та акт виконаних робіт. Розрахунки за договором проводяться після надання послуг. Надання послуг проводиться за адресою замовника, всі транспортні видатки за рахунок виконавця.2 штука Адреса поставки: 61145, Україна, Харківська, Космічна, буд.21, кім. 711 Строк: до 18.06.2015 21:06 Код ДК 021:2015: 35331500-8, Патрони Код ДК 016:2010: 95.11.10-00.00, Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання |
Назва організації | Северско- Донецкое бассейновое управление водных ресурсов |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04391351 |
Поштова адреса | 84122, Україна, Донецька область, Славянск, ул. Комунаров, 35 |
Ім'я |
Сергей Трофанчук |
Телефон | +380952901988 |
Ел. пошта | sdbuvr@slav.dn.ua |