На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
75 000.00 UAH
Замовник
"Концертний заклад культури "Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Орієнтовний перелік та обсяги ремонтних робіт: сантехнічні (заміна трубопроводів каналізації, заміна 2-х умивальників, 3-х унітазів тощо) та ремонтні (стіни, підлоги, стелі, дверні прорізи тощо) роботи у 3-х туалетах та прилеглих приміщеннях господарського призначення. Дефектний акт на ремонт санітарно-технічних приміщень, складений станом на липень 2015 року, додається. ВАЖЛИВО!!!!! 1. Потенційним учасникам зазначеної закупівлі необхідно здійснити огляд місця проведення ремонтних робіт з метою визначення конкретного обсягу цих робіт та складення власного дефектного акту на ремонт санітарно-технічних приміщень, який необхідно подати в пропозиції учасника. 2. Переможець закупівлі повинен: - забезпечити проведення в установленому порядку експертизи проектно-кошторисної документації ремонтних робіт відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування; - погодити поданий в пропозиції дефектний акт на ремонт санітарно-технічних приміщень в КП "Київжитлоспецексплуатація" (балансоутримувач приміщення). 3. Учасники закупівлі повинні подати до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 4. Усі заплановані ремонтні роботи, а також матеріали, що використовуватимуться і застосовуватимуться, повинні дотримуватися нормованих меж вогнестійкості, інших заходів щодо протипожежного захисту та підтверджуватися відповідними документами. ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання по виконанню ремонтних робіт у санітарно-технічних приміщеннях КЗК «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» за адресою: м. Київ, Печерський район, вулиця Басейна, 1/2, ІІ-й поверх, в рамках підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 років. 2. По закінченню виконання окремих видів робіт та відсутності зауважень зі сторони Замовника Сторони підписують Акти прийому-передачі виконаних робіт. 3. Гарантійні зобов’язання щодо виконаних робіт оформлюються після підписання кінцевого Акту виконаних робіт та перерахування коштів Виконавцю шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 4. Режим проведення ремонтних робіт в приміщенні: з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю. 5. Строк виконання ремонтних робіт: 15 робочих днів. 6. Обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 7. Умови Договору не можуть змінюватися після підписання Договору Сторонами, до повного виконання зобов’язань, крім випадків зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків та узгодженого Сторонами зменшення ціни Договору, а також після проведення експертної оцінки виконавчого кошторису. 8. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником ремонтних робіт, після підписання Акту частково або повністю виконаних робіт. 9. Розрахунок проводиться у національній валюті – гривні. 10. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється протягом серпня – вересня 2016 року за умови наявності Акту виконаних робіт, виконавчого кошторису та відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 11. Виконавець зобов’язаний виконати ремонтні роботи, передбачені цим Договором, належної якості та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня виконання робіт відповідного класу. 12. За порушення зобов’язань, передбачених Договором, Виконавець сплачує штрафні санкції в розмірі 0,2 відсотка від суми Договору за кожний прострочений день, але не нижче облікової ставки Національного банку України на день нарахування штрафних санкцій.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-07-22-000243-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 1 серпня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 серпня, 18:00 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 22:47 |
Очікувана вартість закупівлі | 75 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лота |
![]() |
---|
Орієнтовний перелік та обсяги ремонтних робіт: сантехнічні (заміна трубопроводів каналізації, заміна 2-х умивальників, 3-х унітазів тощо) та ремонтні (стіни, підлоги, стелі, дверні прорізи тощо) роботи у 3-х туалетах та прилеглих приміщеннях господарського призначення. Дефектний акт на ремонт санітарно-технічних приміщень, складений станом на липень 2015 року, додається. ВАЖЛИВО!!!!! 1. Потенційним учасникам зазначеної закупівлі необхідно здійснити огляд місця проведення ремонтних робіт з метою визначення конкретного обсягу цих робіт та складення власного дефектного акту на ремонт санітарно-технічних приміщень, який необхідно подати в пропозиції учасника. 2. Переможець закупівлі повинен: - забезпечити проведення в установленому порядку експертизи проектно-кошторисної документації ремонтних робіт відповідною експертною організацією, яка відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування; - погодити поданий в пропозиції дефектний акт на ремонт санітарно-технічних приміщень в КП "Київжитлоспецексплуатація" (балансоутримувач приміщення). 3. Учасники закупівлі повинні подати до цінової пропозиції необхідні за чинним законодавством України ліцензії, дозволи, паспорти, сертифікати відповідності тощо на проведення відповідних робіт. 4. Усі заплановані ремонтні роботи, а також матеріали, що використовуватимуться і застосовуватимуться, повинні дотримуватися нормованих меж вогнестійкості, інших заходів щодо протипожежного захисту та підтверджуватися відповідними документами. ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 1. Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе зобов’язання по виконанню ремонтних робіт у санітарно-технічних приміщеннях КЗК «Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького» за адресою: м. Київ, Печерський район, вулиця Басейна, 1/2, ІІ-й поверх, в рамках підготовки до осінньо-зимового періоду 2016-2017 років. 2. По закінченню виконання окремих видів робіт та відсутності зауважень зі сторони Замовника Сторони підписують Акти прийому-передачі виконаних робіт. 3. Гарантійні зобов’язання щодо виконаних робіт оформлюються після підписання кінцевого Акту виконаних робіт та перерахування коштів Виконавцю шляхом укладення відповідної додаткової угоди. 4. Режим проведення ремонтних робіт в приміщенні: з 9.00 до 18.00, з понеділка по п’ятницю. 5. Строк виконання ремонтних робіт: 15 робочих днів. 6. Обсяги закупівлі робіт можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 7. Умови Договору не можуть змінюватися після підписання Договору Сторонами, до повного виконання зобов’язань, крім випадків зменшення обсягів закупівлі в залежності від реального фінансування видатків та узгодженого Сторонами зменшення ціни Договору, а також після проведення експертної оцінки виконавчого кошторису. 8. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником ремонтних робіт, після підписання Акту частково або повністю виконаних робіт. 9. Розрахунок проводиться у національній валюті – гривні. 10. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється протягом серпня – вересня 2016 року за умови наявності Акту виконаних робіт, виконавчого кошторису та відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. 11. Виконавець зобов’язаний виконати ремонтні роботи, передбачені цим Договором, належної якості та забезпечити оптимізацію витрат щодо належного рівня виконання робіт відповідного класу. 12. За порушення зобов’язань, передбачених Договором, Виконавець сплачує штрафні санкції в розмірі 0,2 відсотка від суми Договору за кожний прострочений день, але не нижче облікової ставки Національного банку України на день нарахування штрафних санкцій.1 послуга Адреса поставки: 01004, Україна, Київська область, Київ, Басейна, 1/2 Строк: до 05.09.2016 21:09 Код ДК 021:2015: 50700000-2, Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій Код ДК 016:2010: 41.00.4, Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) |
Назва організації | "Концертний заклад культури "Муніципальна академічна чоловіча хорова капела ім. Л.М. Ревуцького" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02226079 |
Поштова адреса | 01004, Україна, Київська область, Київ, Басейна, 1/2 |
Ім'я |
Литвин Наталія Миколаївна |
Телефон | 380442346071 |
Ел. пошта | buhkapela@ukr.net |