На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
31 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Ремонт та відновлення апаратної частини електронної системи голосування Додаткові умови: 1. Оплата здійснюється за актами виконаних послуг після отримання замовником фінансування з бюджету, при цьому виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 180 календарних днів. 2. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)). 3. Учасник повинен надати інформацію щодо власного досвіду кваліфікованого виконання аналогічних робіт. Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю послуг), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2776506071 |
---|---|
Поштова адреса | 04108, Україна, Київська, Київ, м. Київ, пр-т Правди 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гримало Ігор Валерійович |
Телефон | 3835202 |
Ел. пошта | grimalo.igor@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2015-12-16-000112-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 31 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 16 грудня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 грудня, 17:45 |
Дата останніх змін | 4 листопада, 20:22 |
Ремонт та відновлення апаратної частини електронної системи голосування Додаткові умови: 1. Оплата здійснюється за актами виконаних послуг після отримання замовником фінансування з бюджету, при цьому виконавець погоджується на можливий термін відстрочки платежу до 180 календарних днів. 2. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)). 3. Учасник повинен надати інформацію щодо власного досвіду кваліфікованого виконання аналогічних робіт. Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю послуг), в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.1 послуга Адреса поставки: 04070, Україна, Київська, Київ, площа Контрактова №2 Строк: до 24.12.2015 22:00 Код ДК 021:2015: 50312000-5, Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання Код ДК 016:2010: 95.11.1, Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання |
Назва організації | Подільська районна в місті Києві державна адміністрація |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37333608 |
Поштова адреса | 04070, Україна, Київська, Київ, Контрактова площа,2 |
Ім'я |
Липовецька Ніна Олександрівна |
Телефон | 4851897 |
Ел. пошта | Lipovetska@ukr.net |