На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Меблі, інші. 2. Додати копію договору з постачальником - виробником, у якого буде закуповуватися даний товар та який буде постачатися в заклади освіти Шевченківського району м. Києва або довідку про те, що учасник є виробником даного товару, а також прикріпити документи: аналогічні договори за 2014 та 2015 роки, статут, баланс за останній звітний період, звіт про фін. результати, звіт про рух грошових коштів за останній звітний період та витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата видачі витягу надана станом на 01.09.2016 або більш пізню дату), підписаний проект договору. Всі документи мають бути в PDF форматі!
Ідентифікаційний номер | UA-2016-09-26-000054-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 28 вересня, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 30 вересня, 09:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 00:46 |
Очікувана вартість закупівлі | 40 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Меблі, інші. Істотні умови договору: 1. Предмет договору: Меблі, інші, код ДКПП : 31.09.1. 2. Постачальник зобов'язується передати до 21 жовтня 2016 року у власність Покупця товар, а Покупець зобов'язується прийняти цей товар та оплатити його. Поставка товару за договором здійснюється частинами відповідно до письмових заявок Покупця. Заявка Покупця має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. 3. Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. В ціну товару входить доставка та навантажувально-розвантажувальні роботи. 4. Розрахунки за наданий товар здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати підписання накладних. 5. У разі затримки цільового бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником цільового бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. 6. У випадку порушення строків поставки, порушення обсягів поставки Постачальник пеню у розмірі 1% від суми договору за кожен день прострочки. У разі порушення вимог щодо якості товару Постачальник сплачує одноразовий штраф у розмірі 1% від суми договору за кожний випадок. 7. Сплата пені не звільняє Сторону від виконання прийнятих на себе зобов'язань по Договору поставки. 8. Обсяги товару можуть бути зменшені в залежності від реального фінансування. 9. Права та обов'язки сторін : Покупець зобов’язаний: - своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплачувати за поставлений товар; - приймати поставлений товар згідно з актом приймання передачі товару. Покупець має право: - у разі невиконання зобов’язань Постачальника покупець має право достроково розірвати договір, повідомивши про це Постачальника. - контролювати поставку товарів у строки, встановлені договором. - повернути видаткову накладну постачальнику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів; - У випадку наявності претензій до кількості, комплектності, якості, Товару відмовляється від приймання Товару Постачальник зобов’язаний: - забезпечити поставку товару у строки, встановлені договором; Постачальник має право: - своєчасно та в повному обсязі отримати плату за поставлений товар. 10. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 11. Зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві. 12. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2016 року.26 штука Адреса поставки: 04119, Україна, Київська область, Київ, Зоологічна 6-А, каб. 2.12 Строк: до 20.10.2016 21:10 Код ДК 021:2015: 39143000-6, Меблі для спальні, їдальні та вітальні Код ДК 016:2010: 31.09.1, Меблі, інші |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32705023 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, Київ, м.Київ, вул.Тростянецька, 5, кв.213 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лотоцкая Елена |
Телефон | +380503588268,+380503588268 |
Ел. пошта | uchmebli@ukr.net |
Назва організації | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470086 |
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, Зоологічна, 6-а |
Ім'я |
Коваленко Леся Аркадіївна (Kovalenko Lesya Arkadivna) |
Телефон | 380444890247 |
Ел. пошта | lkovalenko@meta.ua |