На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічні (якісні) вимоги Предмет закупівлі: ДК 016:2010 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів) Надаючи зазначену пропозицію Учасник погоджується з вимогами, які визначені цим документом та Договором поставки Товару (проект Договору додається окремо). До уваги Учасника! Пропозиція буде відхилена при виконані однієї з умов наведених у Розділі 4 цього документу. Учасник має окремо ознайомитись з порядком та правилами подання пропозицій до проведення Аукціону. 1.Специфікацію на послуги наведено у окремому документі Файл: «Специфікація.docx» 2. Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника: 2.1. Загальні відомості про учасника (надається окремим документом): - повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб); - юридична адреса, місцезнаходження; - інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити; - керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон); 2.2. Копія виписки або витягу про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця. 2.3. Копія документів, які підтверджують статус платника ПДВ (платника єдиного податку). 2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2014 та 2015 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). 2.5. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. 2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб). 2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.8. На підтвердження дотримання норм виробника надати завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг. 2.9. Надати в довільній формі лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів. 2.10. Цінова пропозиція - заповнена форма (файл «Специфікація.docx») 3. Інша інформація: 3.1. Місце отримання послуг: – м. Київ, бул. Т. Шевченка, 26/4; 4. Перелік умов при яких пропозиція буде відхилена 4.1. Ненадання кваліфікаційної інформації про Учасника в повному обсязі (перелік наведений у розділі 2 цього документу). Зазначені документи необхідно надати до проведення Аукціону; 4.2. Перевищення вартості пропозиції над очікуваною вартістю. 5. Вимоги щодо порядку виконання робіт та якості наданих послуг, які будуть включені в договір Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця. Вилучення картриджів, з метою заправки чи відновлення Виконавцем, здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту подання замовлення, у тому числі по телефону. Повернення картриджів здійснюється протягом 2-3 днів з моменту надходження відповідного замовлення. Транспортування картриджів від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Специфікація ДК 016:2010 - 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів ) № Найменування Код Од. Кількість 1. Заправка картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 20 2. Заправка картриджу HP Color LaserJet 2600n Q6000A, Q6001A, Q6002A, Q6003A. шт. 1 3. Заправка картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 4 4. Заправка картриджу Canon i – sensys MF 5940 dn 719 H шт. 2 5. Заправка картриджу Canon i – sensys LBP 6230 dw 726 Starter шт. 2 6. Відновлення картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 4 7. Відновлення картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 1
Ідентифікаційний номер | UA-2016-09-29-001574-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 30 вересня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 5 листопада, 00:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 жовтня, 14:55 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 30.00 UAH з ПДВ |
---|
Технічні (якісні) вимоги Предмет закупівлі: ДК 016:2010 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів) Надаючи зазначену пропозицію Учасник погоджується з вимогами, які визначені цим документом та Договором поставки Товару (проект Договору додається окремо). До уваги Учасника! Пропозиція буде відхилена при виконані однієї з умов наведених у Розділі 4 цього документу. Учасник має окремо ознайомитись з порядком та правилами подання пропозицій до проведення Аукціону. 1.Специфікацію на послуги наведено у окремому документі Файл: «Специфікація.docx» 2. Надати інформацію, яка містить відомості про Учасника: 2.1. Загальні відомості про учасника (надається окремим документом): - повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб); - юридична адреса, місцезнаходження; - інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) та банківські реквізити; - керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон); 2.2. Копія виписки або витягу про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця. 2.3. Копія документів, які підтверджують статус платника ПДВ (платника єдиного податку). 2.4. Перелік організацій (не менше 5-ти), яким у 2014 та 2015 роках надавались відповідні послуги за бюджетні кошти. (Зазначити назву організації, місцезнаходження, телефон). 2.5. Довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору. 2.6. Підтвердження щодо наявності у місті Києві виробничих приміщень в яких проводяться відповідні роботи - документ на право власності та/або договір оренди (Учасник може видалити із документів персональні дані фізичних осіб). 2.7. Учасник повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.8. На підтвердження дотримання норм виробника надати завірену печаткою копію першої або останньої сторінки технічних умов на окремі види Послуг. 2.9. Надати в довільній формі лист, щодо забезпечення захисту охорони навколишнього середовища при заправці та відновленні картриджів. 2.10. Цінова пропозиція - заповнена форма (файл «Специфікація.docx») 3. Інша інформація: 3.1. Місце отримання послуг: – м. Київ, бул. Т. Шевченка, 26/4; 4. Перелік умов при яких пропозиція буде відхилена 4.1. Ненадання кваліфікаційної інформації про Учасника в повному обсязі (перелік наведений у розділі 2 цього документу). Зазначені документи необхідно надати до проведення Аукціону; 4.2. Перевищення вартості пропозиції над очікуваною вартістю. 5. Вимоги щодо порядку виконання робіт та якості наданих послуг, які будуть включені в договір Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при виконанні робіт несе Виконавець. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника і Виконавця на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Роботи по заправці та відновленню картриджів виконуються на території Виконавця. Вилучення картриджів, з метою заправки чи відновлення Виконавцем, здійснюється протягом 1-2-х днів з моменту подання замовлення, у тому числі по телефону. Повернення картриджів здійснюється протягом 2-3 днів з моменту надходження відповідного замовлення. Транспортування картриджів від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець за власний рахунок. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Виконавець може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Специфікація ДК 016:2010 - 95.11.10-00.00 Ремонтування комп'ютерів і периферійного устатковання: ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картриджів ) № Найменування Код Од. Кількість 1. Заправка картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 20 2. Заправка картриджу HP Color LaserJet 2600n Q6000A, Q6001A, Q6002A, Q6003A. шт. 1 3. Заправка картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 4 4. Заправка картриджу Canon i – sensys MF 5940 dn 719 H шт. 2 5. Заправка картриджу Canon i – sensys LBP 6230 dw 726 Starter шт. 2 6. Відновлення картриджу HP LJ 1010(20) (22) /3020 Q2612A шт. 4 7. Відновлення картриджу Canon FC 128 E-16/30 шт. 134 штука Адреса поставки: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513 Строк: до 29.12.2016 22:12 Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки Код ДК 016:2010: 95.11.10-00.00, Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37634298 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, Шота Руставелі, б15 б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андреєв Сергій Віктрович |
Телефон | +380444849000 |
Ел. пошта | andriyur@mail.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30928420 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, Київська область, Київ, вул. Авіаконструктора Антонова 2/32 корп.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ткачук Андрій Миколайович |
Телефон | +380445360692 |
Ел. пошта | usp4341@bigmir.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2556003930 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Тростянецька буд 3 кв. 298 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Талалаєв Андрій Валерійович |
Телефон | +380672555268 |
Ел. пошта | talalayev2004@ukr.net |
Назва організації | Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37470112 |
Поштова адреса | 01030, Україна, Київська область, Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513 |
Ім'я |
Нестеренко Валентина Вікторівна |
Телефон | 380442348977 |
Ел. пошта | nesterenko_bux@ukr.net |