На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 445 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: послуги за кодом ДК 021:2015 63720000-2, Послуги з обслуговування водних видів транспорту (Послуги з технічного нагляду за плавзасобами Регістром судноплавства України)
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 28 грудня, 17:15
Опис
на підставі абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель)
Ідентифікаційний номер | UA-2018-12-28-001166-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 445 000.00 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обгрунтування: | умовою застосування переговорної процедури є пункт 2 частини 2 статті 35 розділу VI Закону - відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи з причин та обставин, які полягають у наступному. Експлуатація суден портового флоту підприємства знаходиться під державним наглядом державного підприємства КТ «Регістр судноплавства України» (утворено Постановою КМУ від 08.06.1996 № 814 «Про вдосконалення технічного, класифікаційного і судноплавного нагляду на морському і річковому транспорті»), що підтверджується відповідними судновими документами (Класифікаційне свідоцтво, обмірне свідоцтво, свідоцтво про запобігання забруднення нафтою, сміттям та атмосфери стічними водами тощо). Зміна Класифікаційного товариства для здійснення технічного нагляду за експлуатацією суден портового флоту ДП «АМПУ» тягне за собою необхідність проведення рекласифікації 100 % плавзасобів підприємства, відповідно до встановлених Правил Класифікаційного товариства, з проведенням відповідних класифікаційних оглядів, проведення сертифікації та ухвалення використання в експлуатації суднових механізмів з заміною всіх наявних суднових документів з обов’язковими умовами Класифікаційних товариств. Технічні причини за якими недоцільна зміна Класифікаційного товариства «Регістр судноплавства України» : а) на більшості суден ДП «АМПУ» (85 %) (типу МНМС, НМС, ПС, ЗЛВ, СЛВ лоцманські катери (ЛК), буксири («Днестровець», «Доковець». «Дунай») побудови до 1993 року встановлено суднове обладнання виробництво колишнього СРСР (всі головні двигуни 3Дб, 3Д12, 6Ч, 4Ч Барнаульського та Каспійського дизельних заводів, ЯМЗ (Ярославський моторний завод), 6Ч(Н) 18/22 (Хабаровський ДЗ), дизель-генератори шпилі, брашпилі та інші, не мають схвалення та не проходили сертифікацію Класифікаційних товариств членів МАКО (Международная ассоциация классификационных обществ, MAKO (англ. International Association of Classification Societies, IACS) - міжнародне об'єднання класифікаційних товариств, що ставить собі за мету вироблення стандартів і правил у відношенні забезпечення безпеки морських перевезень) відповідно до технічних вимог та правил: - умови та вимоги технічні Lloyd`s Register (головний офіс – Лондон, Англія) – Додаток 1(електронний переклад) – стр.20; п.п 3.3.2,(Рекласифікація) та інш; - умови та вимоги технічні DNV GL (головний офіс- Королівство Норвегія) – Додаток 2. б) 100% суден при переведенні під нагляд іншого Класифікаційного товариства підлягає проведенню рекласифікації відповідно до правил встановлених виключно цим товариством (см. Додаток 1, 2, 3), в більшості зі зміною прапору (Обов’язковою умовою Середземноморського Регістру судноплавства є плавання під прапором Молдови або Танзанії (Занзібар), що потребує зміну державного прапору та Свідоцтва про плавання під державним прапором України (суднового патенту) лист Mediterranean Shipping Register від 24.11.2017 № LND/IU/0189) та в подальшому експлуатація за встановленими правилами цих товариств; в) правила експлуатації та проведення технічного обслуговування суднового обладнання та механізмів (відповідно пункту а) мають розбіжності від правил експлуатації та проведення технічного обслуговування сертифікованого суднового обладнання та механізмів зарубіжних виробників по методам та технологіям. Єдиним альтернативним, по технічним питанням нагляду за експлуатацією суден побудованим в колишньому СРСР, є Російський морський Регістр судноплавства, але на підставі вимог до ст. 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 - VII, приписів абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р, а також вимог Указу Президента України №63/2017 від 15.03.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 березня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», Указу Президента України №467/2016 від 17.10.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», з метою забезпечення реалізації персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), заборонено здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.* він не може бути задіяний для здійснення нагляду за експлуатацією суден ДП «АМПУ». Також зміна Класифікаційного товариства для здійснення технічного нагляду за експлуатацією суден портового флоту ДП «АМПУ» тягне за собою додаткові витрати державних коштів, а саме: Середземноморський Регістр судноплавства (Mediterranean Shipping Register) - вартість проведення рекласифікації наприклад морського буксиру типу «Титан» (Іллічівська філія) складає близько 9000,00 у.о.). Середня вартість проведення рекласифікації одного судна буде складати близько 2160,00 у.о.(лист Mediterranean Shipping Register від 24.11.2017 № LND/IU/0189, відповідь на запит відділу флоту ДП «АМПУ» від 23.11.2017 № 02-01/192-17)(Додається) На бухгалтерському обліку ДП «АМПУ» знаходиться 150 од. плавзасобів (без урахування плавзасобів портів АРК). Додаткові потреби коштів на рекласифікацію суден збільшяться на: 150 Х 2160,00 у.о = 324 000,00 у.о. (по курсу НБУ станом на 09.11.2018:324000,00 х 27,89 = 9 036 360,00 грн.). |
Дата останніх змін | 28 грудня, 17:15 |
---|
Послуги з технічного нагляду за плавзасобами Регістром судноплавства України25643 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63720000-2, Послуги з обслуговування водних видів транспорту |
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14 |
Ім'я |
Калиніна Анастасія Олександрівна |
Телефон | 0487759516 |
Ел. пошта | anastasiya.kalinina@uspa.gov.ua |