На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 432 477.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Місце поставки товарів: заклади освіти та культури, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради відповідно до переліку, визначеному у протоколі засідння тендерного комітету щодо затвердження повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю: ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-01-08-000096-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 432 477.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу |
---|---|
Обгрунтування: | Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…». Основним завданнями Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради згідно Положення затверджене Рішенням VI-ої сесії VII-го скликання Виноградівської сільської ради від 15.09.2017 року № 161, зокрема є: - забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу в навчальних закладах громади; - організація та підготовка навчальних закладів до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо - зимовий період, проведення поточного та капітального ремонту приміщень; - контроль за дотриманням правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і санітарного режиму в підпорядкованих навчальних закладах та надання практичної допомоги у проведенні відповідної роботи. Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради передано на баланс всі заклади загальної, дошкільної, позашкільної освіти Виноградівської сільської ради. Зазначені об’єкти необхідно забезпечити в зимовий період природним газом для опалення приміщень. Однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель. Згідно з частиною 2 статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до частини 6 статті 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст. 12 Закону. Однією із процедур є процедура відкриті торги. Відкриті торги є основною процедурою закупівлі, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до частини 3 статті 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб - порталі Уповноваженого органу. Тому, проведення закупівлі природного газу на період поставки з 01.01.2019 року по процедурі відкриті торги є неможливою, оскільки такі торги є довготривалі по часу від 30 до 60 к. д., можливість її не завершення вибором переможця, або через відсутність достатньої кількості учасників, або відстрочення укладення договору у випадку відміни або оскарження. Тому, на даний час склалася негативна ситуація щодо забезпечення установ освіти природним газом, яка полягає у неможливості заключити договір по процедурі відкриті торги та забезпечити безперебійне постачання газу. Питання «придбання природного газу на початку року і забезпечення безперебійного газопостачання під час проходження опалювального сезону та загрози відключення від газопостачання закладів соціальної сфери» було розглянуто на засіданні незалежної комісії. Під час засідання, незалежною комісією встановлено, що склалась негативна ситуація щодо забезпечення об’єктів освіти природним газом, яка полягає у неможливості укладення договору на придбання природного газу при кінці року і забезпечення безперебійного газопостачання під час проходження опалювального сезону та загрози відключення від газопостачання закладів освіти. Наслідком чого може бути недотримання у них температурного режиму відповідно до вимог санітарних норм. З метою підтримання безпечної життєдіяльності населення громади, сталого проходження опалювального сезону, дотримання температурного режиму в закладах освіти, недопущення загострення ситуації із захворюваності на грип і ГРВІ через недотримання температурного режиму внаслідок відключення від постачання природного газу, комісією вказано на необхідність укладення договорів на придбання природного газу, відповідно до вимог законодавства, у разі необхідності із застосуванням переговорної процедури. Невідповідність повітряно - теплового режиму у навчальних закладах санітарно-гігієнічним нормам є підставою для призупинення навчального процесу у них чим буде порушено ст.. 3, 26, 33, 35, 51, 57 Закону України «Про освіту» та призведе до порушення безпечних умов праці працівників, тим самим буде порушено право останніх, гарантоване ст.. 283 Цивільного кодексу України, на охорону життя та здоров’я. Тому, негайне придбання природного газу і цільове освоєння бюджетних коштів та попередження вищезгаданих соціальних обставин є передумовами нагальної потреби у здійсненні такої закупівлі. Також у відповідності до «Національного класифікатора надзвичайних ситуацій ДК 019-2010» припинення газопостачання в зимову пору призведе до виникнення порушення нормальних умов життя та діяльності людей на об’єктах. Згідно з НКДК – 019-2010 ця подія є надзвичайною ситуацією. Припинення газопостачання до закладів освіти призведе до виникнення надзвичайних ситуацій об’єктового рівня за кодом: 10840 НС унаслідок аварій на газопроводі системи газопостачання та газифікації. Згідно пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу, а також належним технічним станом газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ та установки LNG. У відповідності до наданої відповіді ДСНС України при припиненні подачі газу надзвичайна ситуація виникає в разі: - при припиненні подачі газу внаслідок аварії на комунальному газопроводі в район (населений пункт), що обслуговується (з кількістю абонентів понад 500) від 24 годин; - припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 24 годин; -припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря від 0°С до +8°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень від 48 годин. З метою запобігання виникнення соціальної напруги серед працівників навчальних закладів, задля уникнення суспільного резонансу та розголосу у випадку незабезпечення природним газом об’єктів Замовника, недопущення виникнення аварійних ситуацій техногенного характеру, слід провести переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону переговорна процедура застосовується як виняток у разі: «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури». На підставі вищенаведених фактів та у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, найбільш прийнятною процедурою є переговорна процедура закупівлі для закупівлі - ДК 021:2015: код 09120000-6 «Газове паливо» (Природний газ). Враховуючи вище наведене, Замовником було запрошено та проведено переговори з Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонрегіонгаз". Відповідний учасник один з небагатьох, що має досвід поставки природного газу у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, механізми, устаткування, що дає можливість поставляти такий товар вчасно та якісно, окрім того має відповідні документи на проводження такої діяльності. Товариство з обмеженою відповідальністю "Херсонрегіонгаз" подало всі документи, які вимагались у запрошенні до переговорів. Подана інформація підтверджує, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII; 2. Положення затверджене Рішенням 28-ої позачергової сесії VII-го скликання Виноградівської сільської ради від 04.01. 2018 року № 619, 3. Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року № 329-VIII; 4. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника; 5. Довідка, що містить інформацію про працівників, які мають необхідні знання та досвід з поставки заявленого товару; 6. Довідка, що містить інформацію про досвід поставки аналогічного товару; 7. Підтвердження набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (учасником подається роздруківка оприлюдненого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії ) |
Дата останніх змін | 22 січня, 12:01 |
---|
Природний газ164106 метр кубічний Адреса поставки: 75100, Україна, Херсонська область, заклади освіти та культури, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради Строк: до 30.04.2019 11:04 Код ДК 021:2015: 09120000-6, Газове паливо |
Назва організації | Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41622592 |
Поштова адреса | 75144, Україна, Херсонська область, Виноградове, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А |
Ім'я |
Скріпніченко Світлана Анатоліївна ( ) |
Телефон | +380664217596 |
Ел. пошта | bych.osvita@ukr.net |