На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Відповідно до річного плану закупівель на 2019р. та результатів переговорів з учасником
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39594527 |
---|---|
Поштова адреса | 79039, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Золота,42, Шевченківський район, м. Львів,79039 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мархонь Ольга Григоріївна |
Телефон | +380506747645 |
Ел. пошта | office@lvgaszbut.104.ua |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 24 січня, 15:06
Опис
У зв'язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме невідповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції, відповідно до п. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Ідентифікаційний номер | UA-2019-01-08-000410-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | на виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VІІІ від 25.12.2015р. (далі – Закон) Стрийським краєзнавчим музеєм “Верховина” було опубліковано 07.12.2018 оголошення про проведення закупівлі за кодом ДК 09120000-6 – Газове паливо (природний газ) на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro), оголошення ID UA-2018-12-07-000476-b. На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 22.12.2018р. була подана лише одна пропозиція ТОВ "Львівгаз збут", таким чином торги не відбулися, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 24.12.2018 р. Стрийським краєзнавчим музеєм “Верховина” повторно оголошено закупівлю (оголошення ID UA-2018-12-22-001283-a). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені у тендерній документації при проведенні зазначеної закупівлі вперше. На кінцеву дату подачі пропозицій, а саме 06.01.2019р. знову була подана лише одна пропозиція ТОВ "Львівгаз збут". Таким чином, торги не відбулися вдруге, у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, керуючись Законом, а саме розділом VІ ст.35 п.4 ч.2 "якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації" виникла необхідність застосування переговорної процедури закупівель з постачальником ТОВ "Львівгаз збут" Згідно з п.9.1 статті 1 Закону "замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак". Бюджетна установа, що здійснює фінансування потреб з газопостачання під час здійснення відповідних закупівель за бюджетні кошти, є замовником торгів. Частиною 7 статті 2 Закону встановлено, що "забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону". З 01.01.2015 року всі споживачі природного газу, у тому числі бюджетні установи та організації, у зв’язку із набранням чинності Закону України "Про ринок природного газу" від 09.04.2015 р. № 329-VІІІ, мають право вільно обирати постачальника природного газу, якщо такий постачальник отримав в установленому порядку ліцензію на право провадження даного виду господарської діяльності. Тобто запроваджено функціонування ринку природного газу на принципах вільної конкуренції. Також у цьому Законі відсутні поняття "постачальник природного газу за нерегульованим тарифом" та "постачальник природного газу за регульованим тарифом". У відповідності до вимог Закону закупівля товарів, вартість яких дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень має бути здійснена шляхом застосування однієї з процедур, що передбачена Законом. Такі зміни функціонування ринку природного газу створили умови для здійснення закупівлі природного газу шляхом спроби проведення спочатку виключно відкритих торгів, а лиш за наявності підстави, передбаченої пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – шляхом переговорної процедури закупівлі. Аналогічна позиція висвітлена у листі-роз'ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо закупівлі природного газу та послуг з розподілу природного газу" від 01.12.2015 року 1193302-05/40083-06 як Уповноваженого органу в сфері здійснення державних закупівель, а саме: "Таким чином, закупівля природного газу у ліцензованих постачальників природного газу може здійснюватись замовниками як шляхом проведення конкурсних торгів, так і шляхом проведення переговорної закупівлі, а закупівля послуг із розподілу природного газу у оператора газорозподільної системи - шляхом застосування переговорної процедури. Одним із основних завдань тендерного комітету є планування та вибір процедури закупівлі. Серед таких закупівель, які потрібно провести на 2019 р. є закупівля природного газу. У зв’язку з чим, Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги на закупівлю газу природного. Але в результаті було прийнято рішення про відміну таких торгів, у зв’язку з відсутність достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур. Замовники не можуть укласти договори про закупівлю природного газу до/без проведення процедур закупівель згідно вимог Закону, а самостійне вжиття замовником заходів з припинення несанкціонованого відбору газу в середині опалювального сезону призведе до виходу з ладу опалювального обладнання та відповідних мереж, що в свою чергу унеможливлює нормальне функціонування бюджетних організацій. Принагідно хочемо зазначити, що у відповідності до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України "Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій" від 12.12.2012 № 1400 припинення теплопостачання споживачів за температури зовнішнього повітря нижче 0°С в опалювальний період року через пошкодження магістральних теплових мереж або обладнання комунальних та відомчих котелень згідно ознаки 1.73 належить до визначення поняття "надзвичайної ситуації". Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про ринок природного газу" безпека постачання природного газу - надійне та безперебійне постачання необхідних обсягів природного газу споживачам, що забезпечується наявними джерелами надходження природного газу. У зв’язку з наявністю підстав, передбачених пунктом 4 частини 2 статті 35 Закону, найбільш оптимальною процедурою для закупівлі природного газу є переговорна процедура закупівлі. ТОВ "Львівгаз збут" один з небагатьох учасників, що має досвід поставки природного газу у державному секторі, відповідний адміністративний персонал, техніку, устаткування, що дає можливість поставляти такий товар вчасно та якісно, окрім того має відповідні документи на проводження такої діяльності. |
Дата останніх змін | 24 січня, 15:06 |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 280 120.76 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
09120000-6 - Газове паливо.(природний газ)18700 метр кубічний Адреса поставки: 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул.Олесницького 15 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09120000-6, Газове паливо |
Назва організації | Краєзнавчий музей «Верховина» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02223738 |
Поштова адреса | 82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул.Олесницького 15 |
Ім'я |
Верес Галина Володимирівна |
Телефон | +380324558468 |
Ел. пошта | muzei.verchovyna@gmail.com |
Сайт | http://11shkola.ucoz.ua/ |