На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 375.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Вимоги щодо якості товару: Згідно Специфікації товару, п. 2.9., п. 3 Додатку №1 до Закупівлі. Надати документи: 3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість(якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 6. Копію паспорту (для фізичних осіб); 7. Копію доручення на підписання документів, пропозиції та укладання договору; 8. Свідоцтво відповідності/якості, сертифікати продукції, посвідчення про якість, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи тощо; 9. Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю товарами відповідного характеру; 10. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням на склад Замовника транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника. Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках № 1 та № 2 до Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-02-06-000763-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 375.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 лютого, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 лютого, 19:00 |
Дата останніх змін | 8 лютого, 19:00 |
Молоко та вершки750 штука Адреса поставки: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вул. Харківське шосе, 121 (корпус 4) Строк: до 31.07.2019 00:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30300749 |
Поштова адреса | 02091, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Ім'я |
Гевак Людмила Степанівна |
Телефон | 380445646823 |
Ел. пошта | panfutel@gmail.com |