На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Стільці офісні Вимоги щодо якості товару: Згідно Специфікації товару, п. 3 Додатку №1 до Оголошення. Надати документи: 1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення; 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Гарантійний лист, складений Учасником, і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту Товару (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням транспортом Виконавця і за рахунок Виконавця на склад Замовника; 5. Сертифікат якості/паспорт товару тощо. Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатках №1 і №2 до Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-11-01-000270-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 2 листопада, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 листопада, 11:01 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 09:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 140.00 UAH з ПДВ |
---|
Стільці офісні20 штука Адреса поставки: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе, 121 Строк: до 18.11.2016 00:11 Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі Код ДК 016:2010: 31.01.1, Меблі конторські/офісні та меблі для підприємств торгівлі |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2959011296 |
---|---|
Поштова адреса | 27500, Україна, Кіровоградська область, Светловодск, 27500 Кіровоградська обл. м.Світловодськ вул.9 Січня буд.100/А кв.4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Кухарь |
Телефон | +380676300452 |
Ел. пошта | svetlovodsk_mebel@mail.ru |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30300749 |
Поштова адреса | 02091, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Ім'я |
Семак Аліна Володимирівна |
Телефон | 380445646570 |
Ел. пошта | panfutel@gmail.com |