На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Технічне завдання: Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, страхування та запасних частин при необхідності ремонту. Особливі вимоги до предмету закупівлі: Вимоги щодо якості послуги: Якість послуги повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо) Якісно наданою послугою вважається така, яка відповідає вимогам, що звичайно ставляться до послуги відповідного характеру Послуга повинна відповідати вимогам, охороні праці, екології та пожежної безпеки • Заправка картриджів Заправка картриджів Замовника (заправка тонером) здійснюється протягом 2 днів з моменту отримання Заявки від Замовника. Заправка картриджу включає в себе розбирання картриджу, чищення від усіх його компонентів, заповнення тонерних відділень тонером відповідної марки, збирання і перевірку якості друку. Відновлення картриджів Замовника здійснюється протягом двадцяти чотирьох годин з моменту отримання Заявки від Замовника. Відновлення картриджу включає в себе розбирання, чищення всіх його компонентів, заміну компонентів (фоторецептор, ракель), що вичерпали свій ресурс або вийшли з ладу, заповнення тонерних відділень тонером відповідної марки, збирання і перевірку якості друку. Також при відновленні в усіх моделях картриджів повинні мінятись: фото барабан, лезо очистки, магнітний циліндр, дозуюче лезо, а також інші запчастини, які вийшли з ладу та впливають на якість друку. Якість витратних матеріалів визначається шляхом друку пробної сторінки, яка не повинна мати дефектів друку (сірий фон, регулярні сторонні сліди, різна інтенсивність кольору та шрифту і т.п.). Під час роздруківки тестової сторінки, яка містить 100% заливки чорним кольором не повинно бути нерівномірної щільності друку, смуг і повторюваних дефектів. Ресурс друку і кількість тонеру в картриджах після заправки повинен бути не менше, ніж у новому оригінальному картриджі. Учасник визначає ціну послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки. Учасник гарантує якість надання послуг по заправці та відновленню картриджів. Виконавець гарантує наявність всіх необхідних діючих дозволів, ліцензій необхідних для надання послуг за цим Договором. Заправка картриджів повинна виконуватись протягом 2 робочих днів з моменту заявки.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-04-23-001119-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 24 квітня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 6 травня, 11:31 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 75.00 UAH з ПДВ |
---|
Заправка картриджів, технічне обслуговування та ремонт принтерів75 послуга Адреса поставки: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3 Строк: до 31.12.2019 18:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50312120-2, Ремонт мейнфреймів |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39453334 |
---|---|
Поштова адреса | 01024, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ КРУГЛОУНІВЕРСИТЕТСЬКА, будинок 2/1, квартира 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анастасия Бакун |
Телефон | +380630753229,+380442342414 |
Ел. пошта | nastya@vdruk.kiev.ua |
Назва організації | КМТЛ №1 з ДВ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993960 |
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121/3 |
Ім'я |
Недовба Тетяна (Nedovba Tetyana) |
Ел. пошта | kmtl_t@ukr.net |