На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 850.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачання препаратів: «Септамін» - у кількості 12 літрів та «Септодор Форте» у кількості 12 літрів. Вимоги до названих препаратів вказані у Додатку 1 «Технічні вимоги» та вимоги до оформлення пропозиції учасника закупівлі вказані у Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» , які загружено окремими додатками до закупки. За всіма позиціями даної закупівлі необхідно надати відскановану копію гарантійного листа від виробника або його представника , яким підтверджується можливість поставки товару, у кількості, з терміном придатності та в терміни, визначені в Інформації та запропоновані учасником. Гарантійний лист виробника або його представника повинен включати: повну назву учасника і замовника, назву предмета закупівлі Термін придатності медикаментів повинен складати на час укладення договору - не менше ніж 80% залишкового терміну придатності. Вказаний в закупівлі препарат обов'язково повинен бути зареєстрований в Державному Реєстрі Лікарських Засобів України. Обов’язково наявність сертифікату встановленого законом зразка, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Кваліфікаціонніе вимоги додаются до даної закупівлі окремим документом. У разі надання аналога предмету закупівлі учасник зобов'язаний письмово підтвердити аналогічність складу предмету закупівлі (з детальним зазначенням складу), якій закуповується Замовником (висновок уповноваженого органу). Після проведення аукціону учасники аукціону повинні протягом 24 годин з моменту його закінчення надати зразки усього переліку товару, вказаного у предметі закупівлі Замовнику.У разі якщо при прийманні товару буде виявлено неякісна/некомплектна поставка - Замовник має право відмовитись від виконання договору (у цьому разі усі витрати по поставки/поверненню товару – силами та за рахунок Постачальника).Кваліфікаційні вимоги додаються до даної закупівлі окремими документами та юридичну силу мають вимоги, котрі завантажені останніми. Учасник зобов'язаний за власною ініціативою, власними силами та за власний рахунок у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів надати зразок договору на надання послуг на електрону адресу Замовника для розгляду проекту договору. Учасники надають зразки продукції у строк не пізніш доби з моменту закінчення торгів. У разі відсутності виконання цих вимог цих учасник дискваліфікується незалежно від запропонованої ціни і розглядається наступний учасник. При необхідності проведення фізико-хімічного аналізу товару – аналіз проводиться за рахунок Учасника.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-11-15-001374-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 17 листопада, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 9 грудня, 15:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 22 850.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 115.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
"Ефіри, пероксиди, епоксиди, ацеталі та напівацеталі органічні; сполуки органічні, інші"24 літр Адреса поставки: 01103, Україна, Київська область, Київ, Підвисоцького, 13 Строк: до 29.11.2016 20:11 Код ДК 021:2015: 24326100-6, Сполуки з альдегідною групою Код ДК 016:2010: 20.14.6, Ефіри, пероксиди, епоксиди, ацеталі та напівацеталі органічні; сполуки органічні, інші |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37308833 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, Київська область, Киев, ул. Голосеевская, дом 7, корпус 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Геннадий Ермак |
Телефон | +380442270995,+380505362439 |
Ел. пошта | office@fartunat.com.ua |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188567 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Ім'я |
Волкова Олена Валеріївна |
Телефон | 380442808187 |
Ел. пошта | pechcrp1@ukr.net |