На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
54 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3 Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці). 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 4. Статут (для юридичної особи). 5. Паспорт (для фізичних осіб ). 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України. *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів. Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40758546 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 61166, Харківська обл., місто Харків, Дзержинський район, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 40, офіс 515 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АКВІТЕНС" |
Телефон | +380504090094 |
Ел. пошта | 0504090094@UKR.NET |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30552256 |
---|---|
Поштова адреса | 03055, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 5, квартира 214 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Мілюков |
Телефон | +380445781181 |
Ел. пошта | tender@kenfrant.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 26 червня, 11:28
Опис
В зв’язку із зміною технічних вимог до предмета закупівлі, закупівлю UA-2019-06-04-001045-b скасовано.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-04-001045-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 54 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 545.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 7 червня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 червня, 12:00 |
Дата останніх змін | 26 червня, 11:28 |
Аукціон |
12 червня, 12:34 Переглянути |
Початок аукціону: | 12 червня, 12:13 |
Гумові вироби (Стрічка для спецобладнання)2 штука Адреса поставки: 04071, Україна, місто Київ, Київ, вул. Електриків,19-К Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 19510000-4, Гумові вироби |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359121 |
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Ім'я |
Щербина Марина Олександрівна |
Телефон | 380444625215 |
Ел. пошта | sheupodoltender@ukr.net |