На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
40 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо). 2. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. 3. Учасник гарантує, що предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування) не завдаватиме шкоди навколишньому середовищу та передбачатиме заходи щодо захисту довкілля. 4. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці та пожежної безпеки. 5. Строк гарантії на Товар - не менше гарантійного строку заводу – виробника. 6. Товар повинен бути новим, без зовнішніх пошкоджень, таким що не був у вжитку, не повинен мати дефектів. 7. На вимогу Замовника, Учасник гарантує надання, при поставці партій Товару документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження ( копії технічних умов; сертифікатів відповідності; паспортів якості; технічних паспортів; санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду). 8. Якість інструменту, який постачатиметься повинен бути згідно з технічними, якісними,та кількісними характеристиками предмету закупівлі (згідно Таблиці ) ( виробник Вітчизняний або ЄС). Інструмент виробництва ПАКИСТАН, КИТАЙ або ІНДІЯ не буде розглядатися по причині неякісного виробництва останнього. 9. Перед тим як заключати договір на поставку товару, учасник-переможець зобов’язаний надати усі зразки інструментів (по 1шт) для визначення якості і встановлення походження інструментів згідно з вказаними вимогами Замовника. У разі виявлення невідповідності інструментів вимогам Замовника, тобто без маркування виробника (Aesculap або інші виробники ЄС або вітчизняні) буде розглянута наступна пропозиція, яка відповідає вимогам Замовника. Усі надані зразки залишаються у Замовника і будуть використовуватися для зрівняння з наданим у подальшому інструментом до повного постачання усього обсягу інструментів по закупівлі.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 21869802 |
---|---|
Поштова адреса | 49069, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Наталія Коваленко |
Телефон | +380563705472,+380675605242 |
Ел. пошта | dedusheva.irina.ledum@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-06-000350-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 40 700.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 203.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 10 червня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 червня, 10:30 |
Дата останніх змін | 27 червня, 12:49 |
Вакутайлер К3 ЕДТА 3 мл.4000 штука Адреса поставки: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Садова, 4 Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Стандартний тримач (перехідник) для вакумних пробірок з різьбою для двосторонніх голок1500 штука Адреса поставки: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Садова, 4 Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Голка для взяття крові з прозорою камерою ВД Vacutainer 22G (0,7х25мм.) чорний ковпачок4000 штука Адреса поставки: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Садова, 4 Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Пробірка з К3 ЕДТА для забору капілярної крові в індивідуальній упаковці з капіляром2000 штука Адреса поставки: 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Садова, 4 Строк: до 31.12.2019 00:12 Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДИВИЛІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" РАДИВИЛІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000263 |
Поштова адреса | 35500, Україна, Рівненська область, Радивилів, Садова,4 |
Ім'я |
Кіселенко Тарас Ігорович |
Телефон | 380363343731 |
Ел. пошта | radyvylivrl@gmail.com |