На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 979 880.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32726326 |
---|---|
Поштова адреса | 58032, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 246Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Борсук |
Телефон | +380974647637 |
Ел. пошта | ttehnoinvest@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-11-000764-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 979 880.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 49 798.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 149 396.00 UAH |
Період уточнень | до 2 липня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 12 липня, 10:00 |
Меблі для нової української школи (парти)Furniture for a new Ukrainian school (desks)3074 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Джерело фінансування: державний та міський бюджет. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в м. Чернівцях в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2019 р.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02147345 |
Поштова адреса | 58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Ім'я |
Оксана Воробець |
Телефон | +380372524314 |
Ел. пошта | tenderosv@gmail.com |