На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 630 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 30 липня, 17:25
Опис
відповідно до п. 1 статті 31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», а саме: 1. відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2. порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого України «Про публічні закупівлі».
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-14-001373-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 630 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 630.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 30 липня, 17:25 |
Початок аукціону: | 22 липня, 12:50 |
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування: 1. Портативний ЕКГ на 12 відведень з цифровим інтерфейсом. 2. Вимірювач артеріального тиску і частоти серцевих скорочень з цифровим інтерфейсом Bluetooth. 3. Портативний пульсоксиметр з цифровим інтерфейсом Bluetooth. 4. Спірометр з цифровим інтерфейсом Bluetooth (Мундштук до спірометру, багаторазовий - 2 шт., затискач для носу -1 шт.) 5. Цифровий безконтактний інфрачервоний термометр з інтерфейсом Bluetooth 6. Цифровий дерматоскоп. 7. Цифрова оглядова камера. 8. Планшетний ПК (10”/ 3G/ Wi-Fi / Bluetooth) 9. Ліцензійне програмне забезпечення для отримання, зберігання, передачі даних від діагностичних приладів комплексу. 10. Транспортна валіза 11. Інструкція користувача33 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 03:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання |
Документи предмета |
|
---|
4.1. Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. 4.2. «ЗАМОВНИК ТОРГІВ» може згідно з п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховувати «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців.. 4.3. Зобов’язання щодо оплати за ТОВАР у «ЗАМОВНИКА ТОРГІВ» виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений ТОВАР здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» фінансування закупівлі на свій рахунок.
Тип оплати: Аванс
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41145448 |
Поштова адреса | 65107, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА , будинок 83 |
Ім'я |
Парамонова Ірина Юріївна |
Телефон | +380972621340 |
Ел. пошта | tender.od.oblzdrav@ukr.net |