На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: СТІЛЬЦІ ДЛЯ ОФІСУ ТА ДЛЯ ЇДАЛЬНІ
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34564967 |
---|---|
Поштова адреса | 08114, Україна, Київська область, с. Гореничі, вул. Леніна, 205 (літера А) |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія |
Телефон | +380674001402 |
Ел. пошта | eurosedia.prom@mail.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41272101 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНО-СИРЕЦЬКА, будинок 1-3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тендерний Відділ ОСВ ТРЕЙДИНГ |
Телефон | +380978193818,+380969944245 |
Ел. пошта | osv.tenders@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-20-000878-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 29 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 295.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 червня, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 липня, 23:00 |
Дата останніх змін | 12 липня, 10:56 |
Аукціон |
9 липня, 13:10 Переглянути |
СТІЛЬЦІ ДЛЯ ОФІСУ ТА ДЛЯ ЇДАЛЬНІ40 штука Адреса поставки: 02090, Україна, місто Київ, Київ, Сиваська, 16 Строк: до 31.07.2019 00:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Оплата Замовником здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником в безготівковому порядку на рахунок Учасника. Розмір оплати зазначається Учасником у видатковій накладній.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна соціальна установа "Київський міський комплекс соціальної адаптації інвалідів з розумовою відсталістю" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36971418 |
Поштова адреса | 02090, Україна, Київська область, Київ, вул. Сиваська, 16 |
Ім'я |
Пиленко Раїса Григорівна |
Телефон | 380442231266 |
Ел. пошта | kompleks2010@meta.ua |