На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
254 000.00 UAH
Замовник
Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36519759 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Глазунова, буд. 3, кв.11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Постернак Людмила Володимирівна |
Телефон | +380445934326 |
Ел. пошта | info@protech-solutions.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-24-000950-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 254 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 270.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 червня, 16:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 липня, 16:00 |
Дата останніх змін | 9 липня, 16:04 |
Послуги із заміни помпи чилеру системи агіографічної Innova 31001 послуга Адреса поставки: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3 Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50420000-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником акту виконаних (наданих) послуг (при наявності бюджетних асигнувань). Замовник здійснює оплату за надані послуги протягом 15 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту виконаних (наданих) послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться на протязі 15 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Усі розрахунки між Сторонами проводяться у безготівковій формі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01991406 |
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3 |
Ім'я |
Волощук Олена Дмитрівна (Voloschuk Olena Dmitrovna) |
Телефон | +380412438728 |
Ел. пошта | obllikzttender@gmail.com |