На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32553597 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київ, м. Київ, вул. Рилєєва, будинок 10-А, корпус 2, літера «А» |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Оладько |
Телефон | +380444991212,+380672406848 |
Ел. пошта | reg.tender@sibis.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20032321 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, Київ, м. Київ, проспект Академіка Палладіна, 44, літера "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Січкар |
Телефон | +380442386388 |
Ел. пошта | olena.sichkar@snt.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
Телефон | |
Ел. пошта | tender7@it-integrator.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-24-002491-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 12 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 120 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 240 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 липня, 15:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 15:00 |
Дата останніх змін | 3 вересня, 15:52 |
Аукціон |
12 серпня, 11:50 Переглянути |
ДК 021:2015 "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Програмно-апаратний комплекс системи резервного копіювання)". Джерело фінансування закупівлі – власні кошти.SC 021:2015 “30210000-4 Machines for data processing (hardware) (Software and hardware complex of backup system)”. Source of procurement financing - own funds.1 лот Адреса поставки: 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Украерорух, аеропорт Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
1) попередня оплата у розмірі 5% від ціни Обладнання повинна бути здійснена протягом 20 (двадцяти) банківських днів після отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури, виставленого не раніше отриманого від Покупця письмового повідомлення про готовність прийняти Обладнання, за умови надання Постачальником Покупцю належним чином оформленої банківської гарантії забезпечення повернення попередньої оплати (далі – банківська гарантія або Забезпечення).
Тип оплати: Аванс
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 5.00%
2) остаточний розрахунок, платіж у розмірі 95% від ціни Обладнання здійснюється після поставки всього Обладнання не пізніше 20 банківських днів після отримання від Постачальника рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами видаткової накладної. 3) Оплату у розмірі 100% за фактично надану Послугу, Покупець здійснює не пізніше 20 (двадцяти) банківських днів після отримання рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома Сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 95.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 19477064 |
Поштова адреса | 08300, Україна, Київська область, м. Бориспіль, Аеропорт |
Ім'я |
Наташа |
Телефон | +380443515925 |
Ел. пошта | shchyra_nv@uksatse.aero |