На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура (cкорочена)
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-01-001755-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 724 160.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу |
---|---|
Обгрунтування: | Відповідно до діючого законодавства (ч. 3 статті 16 Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги», ст. 25 Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV № «Про теплопостачання», п. 29, 31, 36 «Правил користування тепловою енергією» затверджених поставною Постановою Кабінету Міністрів України № 1198 від 03.10.2007), ТОВ «Сумитеплоенерго», відповідно до умов укладених договорів, повинно безперебійно та надійно надавати споживачам послуги по постачанню теплової енергії для опалення та гарячого водопостачання. Також відповідно до ст. 5 Закону України від 20 квітня 2000 р. № 1682-ІІІ «Про природні монополії», ТОВ «Сумитеплоенерго» є монополістом у сфері централізованого постачання теплової енергії, що підтверджується інформацією зокрема розміщеній в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення. У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ «Про природні монополії» зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону. На даний час ТОВ «Сумитеплоенерго» є одним із основних виробників та постачальників послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання м. Суми (приблизно 80%). У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ «Про природні монополії» зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону. Для виконання електростанцією (ТЕЦ) своїх соціальних і виробничих зобов’язань та мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище та розташовані поблизу санітарної зони золовідвалу об’єкти, виникла нагальна необхідність в отриманні послуги з видалення, навантаження, перевезення для подальшої утилізації відходів золи з золошлаковідвалу Сумської ТЕЦ. У результаті максимального заповнення ємностей золошлаковідвалу шлаковими відходами, яке є наслідком активної роботи Сумської ТЕЦ ТОВ «Сумитеплоенерго» в осінньо-зимовий період на вугіллі, виникла реальна загроза перевищення проектного ступеню заповнення золовідвалу, порушення режиму освітлення води, загроза пошкодження огороджувальних дамб, виникнення надзвичайної ситуації можливого переливу води через огороджувальні дамби, порушення регламенту складування відходів та інше, недопустимість переліченого посилюється тим, що у межах санітарно-захисної зони виробничого майданчика золошлаковідвалу, на відстані близько 11-27 м знаходяться будинки та городи садового товариства та розташоване природне водоймище р. Псел (на відстані близько 160 м). У разі якщо терміново не виконати очищення золошлаковідвалу до необхідного рівня, на підставі вимог нормативних документів по експлуатації, а саме: заборона експлуатації золовідвалу про перевищенні проектної ємності, заборона експлуатації при незадовільному технічному стані, заборона експлуатації з порушенням регламенту складування відходів, заборона відводу проясненої води з золошлаковідвалу у природні водоймища (Паспорт місця видалення відходів; Технічна експлуатація електричних станцій та мереж. Правила. ГКД 34.20.507-2003; Золожужеловідвали теплових електростанцій. Типова інструкція з експлуатації. СОУ-Н ЕЕ 27.508:2007) можливе припинення експлуатації золошлаковідвалу до усунення вказаних порушень. Також слід вказати, що при наступному ступеню заповнення золошлаковідвалу, та у разі не виконання видалення відходів золи в наступний час, робота всіх 3 котлоагрегатів на вугіллі в опалювальний період 2019-2020 р.р. буде не можлива в зв’язку з критичним заповненням золовідвалу, що призведе до додаткових витрат при роботі на природному газі. Таким чином, для виключення можливості розвитку перелічених загроз, безперебійної роботи Сумської ТЕЦ в опалювальний період, мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище, пропонується застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме у зв’язку з виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру. Для цього пропонується застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме у зв’язку з виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, основні причини застосування якої наведено вище. |
Дата останніх змін | 11 липня, 11:34 |
---|
Послуги з видалення, навантаження та перевезення золошлакової суміші26 тонна Адреса поставки: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Доватора Строк: до 31.12.2019 16:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90500000-2, Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами |
на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківських днів
Розмір оплати: 50.00%
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | ТОВ Сумитеплоенерго |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33698892 |
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, Суми, вул.2га Залізнична,10 |
Ім'я |
Артюх Олег Олександрович (Vrublevskaya Viktoriya ) |
Телефон | +380990761680 |
Ел. пошта | ysova85@ukr.net |