На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Знайдено порушення
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 19 липня, 12:01
Опис
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області внаслідок проведеного моніторингу вважає, що Замовником допущено порушення Порядку визначення предмету закупівлі, тому зобов’язує Замовника відмінити відкриті торги на підставі ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-03-000562-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 652 415.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 300.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 19 000.00 UAH |
Період уточнень | до 8 липня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 19 липня, 12:01 |
Аукціон | Переглянути |
Початок аукціону: | 19 липня, 14:19 |
Комп’ютери, Ноутбуки, принтери, багатофункційні пристрої46 штука Адреса поставки: 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Шевченка, 156 Строк: до 30.08.2019 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30200000-1, Комп’ютерне обладнання та приладдя |
Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04417518 |
Поштова адреса | 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Ім'я |
Єрмійчук Ірина |
Телефон | +380373626699 |
Ел. пошта | OTG_24_MAM@UKR.NET |