На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Контактна особа: З організаційних питань – Коваленко Володимир Олександрович, начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення (член тендерного комітету), вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49600, тел.: (056) 722 22 69, e-mail: Vkov1@i.ua; з технічних питань – Скотаренко Тетяна Григорівна, начальник відділу ІТ забезпечення, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49600, тел.: (099) 6619070, e-mail: dnipro@dkrs.gov.ua Кількість: Персональний комп'ютер – 7 штук; ноутбук – 10 штук
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Балюк |
Телефон | +380675048383 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41860186 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Декабристів, будинок 23-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мозговий Олександр Петрович |
Телефон | 380737176145,380737176145 |
Ел. пошта | protech.itua@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39596595 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, Жовтневий район, ПРОСПЕКТ ГАГАРІНА, будинок 18, офіс 409 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Куцевол Олександр Андрійович |
Телефон | +380672512917 |
Ел. пошта | alexandr.kutsevol@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-23-000246-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 311 853.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 559.27 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 липня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 серпня, 10:00 |
Дата останніх змін | 31 серпня, 00:04 |
Аукціон |
9 серпня, 16:02 Переглянути |
Початок аукціону: | 9 серпня, 15:35 |
Персональний комп'ютер, ноутбук17 штука Адреса поставки: 49600, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Володимира Антоновича, 22, корпус 2 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Відповідно до умов договору. Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар по цінах, зазначених у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Розрахунки здійснюються в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Продавця. При відсутності на реєстраційному рахунку Покупця грошових коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання, оплата за фактично поставлений Товар здійснюється після надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Покупця протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця. Зобов’язання Покупця щодо оплати Товару за цим Договором вважається виконаним належно і у належний строк, у момент проставляння на видатковій накладній на Товар відмітки Державної казначейської служби України або її відділення (далі – Казначейство) про «Зареєстровано та взято на облік» та подання Покупцем до Казначейства платіжного доручення на оплату таких зобов'язань. Кошти субвенції з місцевого бюджету
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Східний офіс Держаудитслужби |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40477689 |
Поштова адреса | 49600, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 22, корпус 2 |
Ім'я |
Олена Магоня |
Телефон | +380562322150 |
Ел. пошта | lena-mago@i.ua |