На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Послуги з організації та забезпечення проведення фестивалю "Історія.ЮА" в м. Сєвєродонецьк / Організація транспортного забезпечення : (Транспортне перевезення учасників заходу за маршрутом Слов’янськ-Сєвєродонецьк – Слов’янськ, 22-23 липня, 2 автобуси (4 рейси) - 2посл.). Поліграфічні послуги (друк): (Банер «юбка» для сцени, розмір 8х2 м (люверс через 0,25м) 3шт., банер «заднік» для сцени, розмір 8х4,5 м (люверс по кутам і через 0,25м) 1шт., паук-банер для презентацій, розмір 180х80 см 1шт., флаєр «Програма фестивалю» (А5), повноколірний офсетний друк двосторонній 500 шт.). Послуги з харчування учасників заходу: (Кава-брейк, обід, вечеря (кількість 23 чол.), забезпечення питною водою (вода негазована 46 пл. по 0,5л.), одноразовим посудом (картонні стаканчики) 46шт.). Послуги з тимчасового проживання учасників заходу у готелі м.Сєвєродонецьк, 22 липня 2019 року: (Одномісний номер зі сніданком у готелі «Мир», кількість 12чол. - 12/1 номер/доба, двомісний номер у готелі «Мир», кількість 8чол. - 4/1 номер/доба, номер одномісний покращений у готелі «Мир», кількість 3чол. - 3/1номер/доба.). Послуги з оренди сцени для проведення заходу у м. Сєвєродонецьк 22.07.2019: (Сцена вулична в комплекті (загальний розмір сцени 8х6х8м / подіум 3,2х2,2 м, місце під клавіші та барабани (10м.кв.) -1 доба.). Додаткові послуги: (Комплексне обслуговування заходу (побутовий райдер, організація зони відпочинку та гримерні для виступаючих гуртів, тощо) -1доба.). Поштові послуги (Доставка інформаційно- просвітницьких матеріалів) -2шт.)./ В рамках заходу: "Підготовка і проведення фестивалю "Історія.ЮА" в м.Сєвєродонецьк"
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-24-001738-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 139 000.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 24 липня, 17:05 |
---|
Послуги з організації та забезпечення проведення фестивалю "Історія.ЮА" в м. Сєвєродонецьк / Організація транспортного забезпечення : (Транспортне перевезення учасників заходу за маршрутом Слов’янськ-Сєвєродонецьк – Слов’янськ, 22-23 липня, 2 автобуси (4 рейси) - 2посл.). Поліграфічні послуги (друк): (Банер «юбка» для сцени, розмір 8х2 м (люверс через 0,25м) 3шт., банер «заднік» для сцени, розмір 8х4,5 м (люверс по кутам і через 0,25м) 1шт., паук-банер для презентацій, розмір 180х80 см 1шт., флаєр «Програма фестивалю» (А5), повноколірний офсетний друк двосторонній 500 шт.). Послуги з харчування учасників заходу: (Кава-брейк, обід, вечеря (кількість 23 чол.), забезпечення питною водою (вода негазована 46 пл. по 0,5л.), одноразовим посудом (картонні стаканчики) 46шт.). Послуги з тимчасового проживання учасників заходу у готелі м.Сєвєродонецьк, 22 липня 2019 року: (Одномісний номер зі сніданком у готелі «Мир», кількість 12чол. - 12/1 номер/доба, двомісний номер у готелі «Мир», кількість 8чол. - 4/1 номер/доба, номер одномісний покращений у готелі «Мир», кількість 3чол. - 3/1номер/доба.). Послуги з оренди сцени для проведення заходу у м. Сєвєродонецьк 22.07.2019: (Сцена вулична в комплекті (загальний розмір сцени 8х6х8м / подіум 3,2х2,2 м, місце під клавіші та барабани (10м.кв.) -1 доба.). Додаткові послуги: (Комплексне обслуговування заходу (побутовий райдер, організація зони відпочинку та гримерні для виступаючих гуртів, тощо) -1доба.). Поштові послуги (Доставка інформаційно- просвітницьких матеріалів) -2шт.)./ В рамках заходу: "Підготовка і проведення фестивалю "Історія.ЮА" в м.Сєвєродонецьк"1 послуга Адреса поставки: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 (площа Перемоги) Строк: до 24.07.2019 16:07 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79950000-8, Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів |
Назва організації | Український інститут національної пам'яті |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39389301 |
Поштова адреса | 01021, Україна, м. Київ, Київ, вул. Липська, 16 |
Ім'я |
Антоненко Олена Петрівна ( ) |
Телефон | +380442902804 |
Ел. пошта | tender@memory.gov.ua |