На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7200.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-07-001053-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 7 200.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 72.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 серпня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 серпня, 13:00 |
Дата останніх змін | 14 серпня, 13:02 |
Послуга з питань автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5 "Автоматизований випуск на ПЕОМ кошторисно-ресурсної документації" на основних та додаткових робочих місцях (2 с Підсистемою «Підрядник») (Вид предмета закупівлі: послуга. Умови оплати: розрахунки за виконані послуги здійснюються згідно рахунків та підписаних актів здачі – приймання послуг протягом 30 календарних днів. Джерело фінансування: власні кошти підприємства.).1 послуга Адреса поставки: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33612019 |
Поштова адреса | 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Ім'я |
Олександр Панасенко |
Телефон | +380997923071 |
Ел. пошта | stender-ukbg@ukr.net |