На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Балюк |
Телефон | +380987837164 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41206217 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03062, м.Київ, Святошинський район, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.М.Б. СИСТЕМ" |
Телефон | +380503212407 |
Ел. пошта | mukhindmytro02@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36392290 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Харківська обл., Харків, г. Киев, ул. Семьи Сосниных, 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" |
Телефон | 380667378504 |
Ел. пошта | e.kovalsky@dsm-trade.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-27-000372-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 вересня, 12:34 |
---|---|
Подача пропозицій | до 12 вересня, 12:34 |
Дата останніх змін | 8 жовтня, 13:50 |
Аукціон |
13 вересня, 15:17 Переглянути |
портативні компютери (ноутбуки) (18 штук)1 лот Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Ракоці, 3 Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за Договором проводяться після фактичного отримання товару Замовником на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. До накладної додається: сертифікати якості чи сертифікати відповідності. 4.2. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахунку на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. У разі відсутності у Покупця бюджетних коштів на момент отримання товару, розрахунок за нього здійснюється протягом - 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування і коштів на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись жодні штрафні санкції, в т.ч.пеня, за порушення строків оплати за поставлений товар. 4.3. Покупець має право затримати оплату за товар, якщо товарні накладні чи податкові накладні не відповідають вимогам, передбаченим чинним законодавством та цим Договором, або містять помилки чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Постачальника про недоліки в одержаних накладних протягом 5 робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватись тільки після виправлення помилок в первинних документах Постачальника. 4.4. Ціна на товар визначена з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування, сплату митних тарифів та інших витрат згідно вимог діючих законодавчих і розпорядчих актів місцевого самоврядування щодо формування ціни. Не врахована Постачальником вартість окремих послуг не сплачується Покупцем окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції тендерних торгів. 4.5. На вимогу Покупця Сторони проводять звірку взаєморозрахунків у визначеному Покупцем порядку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Ужгородська міська дитяча клінічна лікарня" Ужгородської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992825 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Ф.Ракоці, буд.3 |
Ім'я |
Матвеєва Тетяна Миколаївна ( ) |
Телефон | +380312613025 |
Ел. пошта | mdkl@ukr.net |