На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33533482 |
---|---|
Поштова адреса | 08033, Україна, Київська область, Копилів, Київська обл. Макарівський р-н с. Копилів вул. Миру, 4-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мотрук Тарас Олегович |
Телефон | +380457830305 |
Ел. пошта | t.mortuk@wielton.com.pl |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20572715 |
---|---|
Поштова адреса | 08500, Україна, Київська область, місто Фастів, ВУЛИЦЯ ТРАНСПОРТНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кузнєцов Андрій |
Телефон | +380503678350 |
Ел. пошта | avtr.sales@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35859911 |
---|---|
Поштова адреса | 61075, Україна, Харківська область, місто Харків Орджонікідзевський район, ВУЛИЦЯ ФРАНТІШКА КРАЛА будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Курган Наталія Анатоліївна |
Телефон | +380671403368 |
Ел. пошта | tov.ozon.ltd@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-03-002383-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 400 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 000.00 UAH з ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-03-004049-b |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 24 вересня, 14:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 вересня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 14:00 |
Дата останніх змін | 27 листопада, 10:25 |
Аукціон |
6 листопада, 13:26 Переглянути |
Причепи для перевезення контейнерів з гаковим захватом (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)Trailers for the transport of hook-on containers (The source of funding for the purchase is local budget funds)3 одиниця Адреса поставки: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 9 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34220000-5, Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери |
Розрахунки здійснюються у національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту прийому-передачі товару відповідно до чинного законодавства. У разі якщо Продавцем є нерезидент, розрахунок здійснюється у Євро або доларах США в перерахунку згідно курсу НБУ станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Після підписання договору можливе здійснюється попередньої оплати в розмірі 60% від вартості договору протягом 5-и календарних днів терміном до 31 грудня 2019 року. Кінцева оплата здійснюється протягом 5-и календарних днів після фактичної передачі товару Замовнику згідно накладної та акту приймання-передачі товару
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 60.00%
Розрахунки здійснюються у національній валюті України в безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту прийому-передачі товару відповідно до чинного законодавства. У разі якщо Продавцем є нерезидент, розрахунок здійснюється у Євро або доларах США в перерахунку згідно курсу НБУ станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Після підписання договору можливе здійснюється попередньої оплати в розмірі 60% від вартості договору протягом 5-и календарних днів терміном до 31 грудня 2019 року. Кінцева оплата здійснюється протягом 5-и календарних днів після фактичної передачі товару Замовнику згідно накладної та акту приймання-передачі товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 40.00%
Назва організації | Вінницьке обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство "Віноблагроліс" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31128012 |
Поштова адреса | 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, Тарногродського,9 |
Ім'я |
Куделя Володимир Вікторович |
Телефон | 380677829412 |
Ел. пошта | vinoblagrolis@gmail.com |