На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
33 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Надання архівних послуг з упорядкування документів та справ за період 2001-2012 роки Вимоги щодо якості товару/послуги: Згідно Специфікації товару/послуги, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення, Додатку № 3 до Оголошення Надати документи: 1. Комерційна пропозиція (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення); 2. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документу, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку) 5. Довідка про взяття на облік платника податків (для учасників – платників податку на прибуток на загальних підставах, не платників єдиного податку та не платників ПДВ); 6. Гарантійний лист, складений Учасником і завірений печаткою (за наявності) про можливість поставки всього асортименту товару/послуги (в т.ч. у кількості, якості та зі строками поставки), що закуповується за цим Оголошенням. Вимоги до якості товару/послуги і кваліфікації учасників - в Додатках №1 і №2 до Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2016-11-25-000707-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 30 листопада, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 2 грудня, 12:01 |
Дата останніх змін | 9 грудня, 12:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 33 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 800.00 UAH з ПДВ |
---|
Надання архівних послуг з упорядкування документів та справ за період 2001-2012 роки1 послуга Адреса поставки: 02091, Україна, Київ, Київ, Харківське шосе, 121, корп.4 Строк: до 29.12.2016 00:12 Код ДК 021:2015: 92512000-3, Послуги архівів Код ДК 016:2010: 91.01.12, Послуги архівів |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33739053 |
---|---|
Поштова адреса | 02068, Україна, м. Київ, Київ, пр.Григоренка будинок 1, квартира 159 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | СТОРЧАК РЕГІНА МИХАЙЛІВНА |
Телефон | +380507406842 |
Ел. пошта | mazumba2013@gmail.com |
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30300749 |
Поштова адреса | 02091, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Ім'я |
Семак Аліна Володимирівна |
Телефон | 380445646570 |
Ел. пошта | panfutel@gmail.com |