На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6925.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-13-002487-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 6 925.00 UAH без ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-13-006846-b |
Перейти до плану закупівлі |
Дата останніх змін | 13 вересня, 18:10 |
---|
Послуги з ремонту службового автомобіля «OPEL FRONTERA», реєстраційний номер ВВ 3852 ВС (кошти Державного бюджету України)1 послуга Адреса поставки: 91480, Україна, Луганська область, м. Щастя, вул. Приозерна, 1 А (СТО) Строк: до 30.09.2019 00:09 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Розрахунки проводяться за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів після підписання актів здачі-приймання наданих послуг. Фінансові зобов'язання Замовника виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування чи виникнення інших обставин, незалежних від волі Замовника, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок чи закінчення дії обставин, які виникли поза волею Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДФС у Луганській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39591445 |
Поштова адреса | 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, 72 |
Ім'я |
Вікторія Мінаєва |
Телефон | +380671315659 |
Ел. пошта | lg.tender@sfs.gov.ua |