На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Серветки спиртові для ін'єкцій. Вимоги щодо якості товару: Згідно Специфікації товару, п. 2.9, п. 3. Додатку №1 до Оголошення. Надати документи: 1. Комерційну пропозицію (в форматі PDF) з підписом і печаткою (Додаток №2 до Оголошення); 2. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 3. Довідку з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ); 4. Копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ), копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку); 5. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб); 6. Копію паспорту (для фізичних осіб); 7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи); - Сертифікати якості, паспорта, Свідоцтво про державну реєстрацію, аналітичні протоколи тощо. - Ліцензію на виробництво, оптово-роздрібну торгівлю лікарськими засобами/виробами медичного призначення; 8. Копії документів та Довідки зазначені у п. 5 Додатку № 1 до Оголошення. Вимоги до якості товару і кваліфікації учасників - в Додатку №1 до Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-18-000098-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 21 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 19 вересня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 20 вересня, 18:00 |
Дата останніх змін | 20 вересня, 18:01 |
Медичні матеріали500 пачка Адреса поставки: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул. Харківське шосе, 121 Строк: до 31.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3" Дарницького району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30300749 |
Поштова адреса | 02091, Україна, КИЕВСКАЯ ОБЛ., КИЕВ, Харківське шосе, 121 |
Ім'я |
Гевак Людмила Степанівна |
Телефон | 380445646823 |
Ел. пошта | panfutel@gmail.com |