На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 806 024 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31931024 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Сумська область, м.Суми,40002,Сумська область,вул.Роменська,буд.79/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жанна Олексіївна Смірнова |
Телефон | |
Ел. пошта | tender_sumy_oblad@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-19-001658-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 806 024 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 612 048.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 806 024.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-19-003292-a |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 11 жовтня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 жовтня, 10:00 |
Дата останніх змін | 21 жовтня, 10:02 |
ДК 021:2015-63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення (згідно переліку доріг) (Джерело фінансування закупівлі -державний бюджет )DK 021: 2015-63710000-9 Services for the maintenance of land types of transport (Maintenance of the public roads of the state importance (according to the list of roads) (Purchasing financing source - state budget)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.03.2022 00:03 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу робіт. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по ф. № КБ-2в, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником Виконавцю після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів, відповідно до погодженого Сторонами Графіку здачі виконаних обсягів робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно ф. № КБ-2в та ф. № КБ-3. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за цим Договором в розумінні пункту 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24014538 |
Поштова адреса | 40002, Україна, Сумська область, Суми, Роменська,79/2 |
Ім'я |
Овчаренко Сергій Михайлович (Ovcharenko Serhii Mykhailovych) |
Телефон | 380542700479 |
Ел. пошта | Sad_invest@ukr.net |