На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
60 069.24 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Кількість: 1 послуга (для захисту 197 робочих станцій)
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-23-001705-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 60 069.24 UAH без ПДВ |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-23-002212-c |
Перейти до плану закупівлі |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону України «Про здійснення публічних закупівель», а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 09:32 |
---|
Послуги з постачання програмної продукції (за рахунок коштів Державного бюджету України)1 послуга Адреса поставки: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 21-А Строк: до 18.10.2019 17:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48760000-3, Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Виконавця протягом семи банківських днів після підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін актів прийому-передачі наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування або не проведення оплати з вини третьої сторони
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне територіальне управління юстиції у Дніпропетровській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34984907 |
Поштова адреса | 49027, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21-А |
Ім'я |
Неубауер Наталія Валеріївна |
Телефон | +380562467014 |
Ел. пошта | obljust@i.ua |