На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: План закупівель № UA-P-2019-10-07-001107-a
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36861591 |
---|---|
Поштова адреса | 02125, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Шимановського, 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шалінський В.В. |
Телефон | +380445439769 |
Ел. пошта | nlipsk@webber.kiev.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-11-002112-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Умови застосування: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обгрунтування: | Дніпровська ГЕС – один із найважливіших енергетичних об’єктів України. Комплекс високонапірних і масштабних гідротехнічних споруд (ГТС) Дніпровської ГЕС має найвищий ранг відповідальності і найвищі вимоги щодо убезпечення нормативного рівня їх надійності і безпечності. Споруди Дніпровської ГЕС побудовані в кінці 1920-х - на початку 1930-х років, в основному – ручними способами. Експлуатуються з 1932 року в складних умовах. Вони перенесли значні руйнування в період другої світової війни і були відновлені в післявоєнний період. В 1970-х роках здійснена реконструкція станції, під час якої на лівому березі побудована друга, додаткова, будівля станції із гідроагрегатами, а саме ГЕС-2, а відповідна частина водозливної греблі трансформована в щитову стінку ГЕС-2. Після реконструкції склався такий склад контрольованих напірних споруд і вузлів Дніпровської ГЕС (справа наліво): 1) Правобережне примикання довжиною 120 метрів. 2) Глуха бетонна гребля загальною довжиною 130 метрів, що включає 24 секції висотою від 24 до 12 метрів. 3) Щитова стінка ГЕС-1 загальною довжиною 130 метрів, що включає 9 секцій. 4) Спрягаючий стоян між щитовою стінкою і водозливною греблею. 5) Водозливна бетонна гребля, що включає секції-прольоти 1-28 шириною 13 метрів кожний, розділених бичками товщиною по 3,25 м. Максимальна висота водозливного масиву складає порядку 40-42 м, а бичків – до 63 метрів. Водозливний масив греблі розділений температурними швами посередині кожного прольоту на два півпрольоти, які також відділені швами від бичків по їх бічних гранях. При цьому, для забезпечення спільної роботи кожна грань бичка має три контрфорси, які заходять в тіло водозливу. В тілі греблі, на відмітках +14,5м і +30,0м, влаштовані дві оглядові галереї, які також забезпечують збирання і відведення фільтраційних і дренажних вод. 6) Щитова стінка ГЕС-2 в складі секцій-прольотів 29-47, які мають таку саму основну конструкцію, як і основна гребля. Прольоти з 30 по 45 переобладнані в щитову стінку будівлі ГЕС-2. Підвідні напірні водоводи будівлі ГЕС-2 спираються на водозливні грані прольотів греблі. 7) Лівобережна глуха гребля довжиною 51,5м. Також контрольованими об'єктами є будівлі ГЕС-1 і ГЕС-2, які безпосередньо не входять в напірний фронт. Конструкції споруд та їх механічне обладнання запроектовані та влаштовані згідно із будівельними нормами і правилами (СНиП) та галузевими інструкціями і методиками, що діяли на той час. Слід сказати, що збереглися тільки фрагменти довоєнної проектної документації, а виконавча документація тих пір практично відсутня. Така обставина ускладнює експлуатацію і обслуговування споруд. В період 1974 - 1977 р. була проведена реконструкція автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС». Проект реконструкції автодорожнього переїзду через водозливну греблю був виконаний у 1974 р. ДПІ «Укрпроектстальконструкція» (нині ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського»), розглянутий на нараді у Заступника Голови Ради Міністрів УРСР в м. Запоріжжі 9-10 вересня 1974 р. Протоколом наради для подальшої розробки був рекомендований варіант із застосуванням металевих конструкцій старого мосту та установкою сталевих консольних ригелів з ортотропною плитою проїзної частини. Розробка проектної документації була виконана ДПІ «Укрпроектстальконструкція» на базі затвердженого варіанту. Автодорожній переїзд по спорудам ДніпроГЕС складається з комплексу нижче перелічених споруд. 1. Естакада через шлюзи довжиною 352,00 м. 2. Естакада спряження греблі з лівим берегом довжиною 111,50 м. 3. Розширення автопроїзду на греблі довжиною 666,00 м. 4. Міст через аванкамеру довжиною 319,75 м. 5. Земляна вставка довжиною 136,57 м. Загальна довжина переїзду становить 1585,82 м. У 1986 - 1987 р.р. після 9 років експлуатації інститутом «УкрНДІпроектстальконструкція» (на той час ДПІ «Укрпроектстальконструкція» було надано статус науково-дослідного інституту і відповідно перейменовано в інститут «УкрНДІпроектстальконструкція») було проведене перше детальне обстеження металоконструкцій прогонових будов, ригелів, опорних частин та опор. Були виявлені суттєві дефекти та пошкодження та видані необхідні рекомендації по усуненню дефектів. Повторні обстеження конструкцій розширення автопроїзду на греблі були проведені спеціалістами інституту у 1992 р. та у 1996 р. При цьому були виявлені наскрізні тріщини в тілі бичків моста розширення та прогресуюча корозія ригелів, на які опираються прогонові будови. У зв’язку з цим виникла необхідність підсилення бичків та ригелів автопроїзду. Для підвищення жорсткості консолей ригелів було встановлено металеві підкоси. Крім того, у верхніх частина бичків були встановлені пасивні анкери та забетоновано залізобетонний оголовок. Це унеможливило подальше розкриття тріщин у бичках та зменшило вертикальні коливання прогонової будови. У 2013 р. ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» виконано детальне обстеження всіх споруд автодорожнього переїзду та розроблено проектно-кошторисну документацію з усунення виявлених дефектів. Наразі на спорудах переїзду виконуються ремонтні роботи, передбачені зазначеною проектно-кошторисною документацією, а спеціалісти ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського» проводять авторський нагляд за виконанням цих робіт. В цілому, слід зазначити, що ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» (раніше називався ДПІ «Укрпроектстальконструкція» та ВАТ «УкрНДІпроектстальконструкція») являється не тільки розробником проекту будівництва автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС», але й протягом всього періоду експлуатації споруди виконував усі необхідні обстеження і дослідження її конструкцій, а також розробляв необхідні проектні рішення для підтримання автодорожнього переїзду у належному технічному стані. Підтвердженням цьому є нижче приведений перелік проектних та проектно-вишукувальних робіт з обстеження, підсилення та ремонту конструкцій споруд автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС», виконаних ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського». Перелік робіт, виконаних ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського» (раніше ВАТ «УкрНДІпроектстальконструкція» та ДПІ «Укрпроектстальконструкція»), починаючи з проектів будівництва Найменування об’єктів: 1 Автодорожная эстакада через шлюзы ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье 2 Мост через аванкамеру ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье 3 Автодорожная эстакада на плотине Днепровской ГЭС в г. Запорожье 4 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 5 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Автодорожная эстакада сопряжения плотины с левым берегом 6 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 7 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Мост через аванкамеру. I этап 8 Автопроезд на плотине Днепровской ГЭС в г. Запорожье. Обследование существующих конструкций 9 Опоры моста через аванкамеру. Городской автодорожный переход по сооружениям Днепровского гидроузла в г. Запорожье 10 Пролетное строение сопряжения плотины с левым берегом. ДнепроГЭС в г. Запорожье 11 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 12 Пролетное строение сопряжения плотины с левым берегом. ДнепроГЭС в г. Запорожье 13 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Мост через аванкамеру 14 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Сопряжение плотины с левым берегом 15 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Мост через аванкамеру 16 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 17 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 18 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Мост через аванкамеру 19 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине 20 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Мост через аванкамеру 21 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Расширение автопроезда на плотине (дополнение) 22 Расширение автопроезда на плотине ДнепроГЭСа в г. Запорожье. Испытание ригеля 23 Расширение автопроезда на плотине ДнепроГЭСа. Техпомощь. Испытание эстакады через шлюзы 24 Испытание узлов проезжей части автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье 25 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Техническая помощь 26 Авторский надзор за строительством мостового перехода по сооружениям ДнепроГЭСа в г. Запорожье 27 Оценка технического состояния металлоконструкций автотранспортного проезда по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. I этап (деформационные швы, дорожная одежда, все пролетные строения, в т. ч. старые) 28 Оценка технического состояния металлоконструкций автотранспортного проезда по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. II этап. Расширение автопроезда на плотине (деформационные швы, канаты, дорожная одежда) 29 Оценка технического состояния металлоконструкций автотранспортного проезда по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. III этап. Расширение автопроезда на плотине. Усиление конструкций (ригели, опорные части, пролетные строения) 30 Оценка технического состояния металлоконструкций автотранспортного проезда по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. IV этап. Эстакада сопряжения с левым берегом 31 Реконструкция автопроезда по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. VI этап. Мост через аванкамеру 32 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Ликвидация аварийного состояния 33 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Ликвидация аварийного состояния. Бычок № 45, устой № 0, земляная вставка. I этап 34 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье 35 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. I этап. Ликвидация аварийного состояния 36 Автодорожный переход по сооружениям ДнепроГЭС-2 в г. Запорожье. Капитальный ремонт асфальтобетонного покрытия проезжей части 37 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Ликвидация аварийного состояния. Обследование, оценка технического состояния и усиление металлоконструкций 38 Реконструкция автодорожного перехода по сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Ликвидация аварийного состояния. Обследование, оценка технического состояния и усиление металлоконструкций 39 Инструкция по технологии ремонта ригеля на бычках №9;15;21;27;33;39 расширенного автопроезда на плотине а/д перехода по сооружению ДнепроГЭС в г. Запорожье 40 Первоочередные аварийно-восстановительные работы по автодорожному переезду плотины ДнепроГЭС . Первый этап. Устройство деформационных швов по технологии «МАURER» с усилением м /к пролетных строений и ж/бплиты проезжей части 41 Першочергові аварійно-відбудовні роботи на автодорожно-му переїзді Дніпровської ГЕС. Підсилення металоконструк- цій прогонових будов та залізобетонної плити проїзної частини ( без кошторису) 42 Автодорожный переезд по гидротехническим сооружениям ДнепроГЭС в г. Запорожье. Обследование и выдача предварительного заключения о состоянии металлоконструкций сооружений: мост через аванкамеру, эстакада через шлюзы, мост сопряжения плотины с левым берегом 43 «ГЭС «Укргидроэнерго». Реконструкция. II очередь. Автодорожный переезд филиала «Днепровская ГЭС». Стадия – проект «П» Обследование, определение технического состояния мостовых конструкций для выдачи решений по усилению дефектных элементов пролетных строений и установления остаточного ресурса металлоконструкций автодорожного переезда 44 «ГЭС «Укргидроэнерго». Реконструкция. II очередь. Автодорожный переезд филиала «Днепровская ГЭС». Рабочая документация» Обследование и проверочные расчеты металлоконструкций. Технические решения и разработка рабочих чертежей Додатково треба звернути увагу на наступну низку факторів: 1. ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського», як розробник проекту, являється єдиною організацією, яка володіє повним об’ємом інженерних розрахунків, виконаних при проектуванні споруд автодорожнього переїзду. Наявність таких розрахунків виключно у проектувальника ґрунтується на вимогах законодавства, у тому числі й чинного ДСТУ Б А.2.4-43:2009 (абз. 1 п.п. 4.5). Як відомо, однією з основних умов отримання достовірних результатів розрахунків будівельних конструкцій являється задання правильних вихідних даних та застосовуваних методик розрахунку. Такі дані не входять до складу ні розрахункових аркушів проекту, ні до пояснювальних записок, а зберігаються виключно в архіві проектувальника (абз. 2 п.п. 4.5 ДСТУ Б А.2.4-43:2009). Зрозуміло, що отримання недостовірних результатів розрахунків конструкцій мостових споруд, розташованих на спорудах такого відповідального об’єкту, як ДніпроГЕС, які до того ж являються основною ланкою транспортного сполучення через р. Дніпро у м. Запоріжжі, може призвести до непоправних наслідків. 2. Унікальність автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС» полягає не лише в нестандартності прийнятих розрахункових схем та методик розрахунку, але й в унікальності прийнятих конструктивних рішень, що, зокрема, підтверджується авторськими свідоцтвами ДПІ «Укрпроектстальконструкція» (нині ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського») №431279, №559005 (достовірність зазначених авторських свідоцтв можна перевірити на сайті http://patents.su/. Копії підтверджуючих документів додаються). Останнє являється яскравим свідченням того, що лише автори проекту достеменно розуміють та можуть правильно трактувати роботу запроектованих ними конструкцій. Особливо актуальним це питання постає у зв’язку з різким погіршенням технічного стану мостових споруд останнім часом. 3. ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» не лише виконало розрахунки конструкцій та розробило проекти (зокрема розділи КМ-конструкції металеві та КЖ-конструкції залізобетонні) мостових споруд автодорожнього переїзду, але й розробило усі деталювальні креслення металоконструкцій – проект КМД. Саме за кресленнями КМД виготовлені усі металеві прогонові будови та опори мостових споруд. Тут варто зазначити, що при розробці креслень КМД було внесено низку змін порівняно з кресленнями КМ. Замовнику в свій час були передані лише креслення КМ, як це передбачено законодавством. Таким чином, креслення КМД, які відображають повну відповідність реальним конструкціям, наявні лише в архіві ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського». Враховуючи вік споруд та існуючі ослаблення перерізів їх конструкцій, наявність точних вихідних даних по «рідним» конструкціям важко переоцінити. Нестача таких даних при виконанні перевірних розрахунків конструкцій в рамках обстеження автодорожнього переїзду може мати вкрай негативні наслідки. 4. Варто зазначити, що обстеження мостових споруд є лише першим етапом в рамках належної експлуатації автодорожнього переїзду. Наступним етапом являється розробка проекту реконструкції (або капітального ремонту) переїзду. Завжди бажано, щоб обидва етапи виконувала одна і та ж організація, а в даному випадку, враховуючи складність та унікальність споруди, це можна вважати обов’язковою умовою. ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» виконує і обстеження, і проектні роботи, і авторський нагляд. 5. На сьогодні ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» є головним науково-дослідним і проектним інститутом сталевих конструкцій будівельного комплексу України, який визначає технічну політику в галузі металобудування й формує нормативну базу для розрахунків і проектування сталевих і алюмінієвих конструкцій. Це знайшло відображення в рішенні Мінрегіонбуду України, згідно з яким інституту надано статус базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві (копія наказу додається). Основними традиційними напрямами діяльності інституту є: - виконання науково-дослідних і проектних робіт у галузях енергетики, залізничного і автомобільного транспорту, телекомунікацій, радіо і телебачення, металургії, харчовій промисловості, будівельній індустрії, житловому будівництві, об'єктах громадського (у тому числі спортивного) і цивільного призначення; - експертиза проектів, обстеження технічного стану існуючих металоконструкцій усього спектру промислових, громадських і цивільних будівель, споруд і вантажопідіймальних механізмів й розроблення методів, технічних рішень і проектів із їх підсилення й реконструкції; - розроблення, виготовлення та експериментальне дослідження нових прогресивних типів металевих конструкцій; - розроблення методів і алгоритмів розрахунку металевих конструкцій будівель і споруд та створення на їхній основі систем автоматизованого проектування; - реалізація програм локалізації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і перетворення об’єкта «Укриття» в екологічно безпечну систему в межах міжнародного проекту SIP (Shelter Implementation Plan); - створення нормативної бази будівництва в Україні та на міждержавному рівні. Враховуючи унікальність споруди, особливості та проблем, які виникали за час їх експлуатації з технічних причин відсутня можливість залучення іншого виконавця даних послуг крім ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського». ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В.М. Шимановського» володіє самою повною інформацією щодо конструкцій автодорожнього переїзду філії «Дніпровська ГЕС». Виходячи з вищезазначеного, ПрАТ «Укргідроенерго» вважає за необхідне застосувати переговорну процедуру закупівлі з обстеження та паспортизації мостового переходу через гідротехнічні споруди Дніпровської ГЕС з ТОВ «Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського» на підставі пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. |
Дата останніх змін | 29 жовтня, 13:54 |
---|
Обстеження та паспортизація мостового переходу через ГТС Дніпровської ГЕС філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго».
Очікувана вартість закупівлі | 7 201 602.17 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015 код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Обстеження та паспортизація мостового переходу через ГТС Дніпровської ГЕС філії «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»). (Власні кошти підприємства).1 послуга Адреса поставки: 69096, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, бульвар Вінтера, 1 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Перший етап – оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку-фактури.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 75.00%
Другий етап – оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни наданих послуг здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | ПрАТ "Укргідроенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20588716 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300 |
Ім'я |
Зоряна Даниленко (Danylenko Zoriana) |
Телефон | 0459658620,+380459658357,+380459658471,+380459658511 |
Ел. пошта | tenderist140303@gmail.com |