На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
225 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31385378 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОМСОМОЛЬСЬКА, будинок 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Муха |
Телефон | +380671402161 |
Ел. пошта | tehnoekos@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32772503 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 04213, м. Київ, пр-т Героїв Сталінграда 48 кв.170 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "АВТОЕКОПРИЛАД" |
Телефон | +380444625400 |
Ел. пошта | avtoeko@faust.net.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38333787 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 50051, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ОРДЖОНІКІДЗЕ, будинок 10, кімната 412 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЕКСПЕРТ" |
Телефон | +380564053731 |
Ел. пошта | eaecolog@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-16-002906-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 225 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 жовтня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 6 грудня, 11:10 |
Аукціон |
7 листопада, 16:12 Переглянути |
Послуги з інвентаризації джерел викидів та їх вимірювання для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90730000-3, Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного |
Телефон | +380443097509;+380443097 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |