На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 400 000.00 EUR
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Активний
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-17-000580-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 400 000.00 EUR з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Замовником двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-07-01-001617-b, дата формування звіту: 27 серпня 2019; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-08-29-000038-b, дата формування звіту: 30 вересня 2019. |
Дата останніх змін | 17 жовтня, 15:57 |
---|
Капітальний ремонт в обсязі КР-1 двох електропоїздів EJ 675 Skoda (Власні кошти)1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:00 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 50220000-3, Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги |
Після підписання обома Сторонами Акту наданих послуг з проведення поточного ремонту в об’ємі КР-1 електропоїздів EJ 675, Виконавець надає протягом 5 (п’яти) робочих днів Замовнику рахунок на оплату наданих послуг. Розрахунок за фактично надані послуги з КР-1 електропоїзда здійснюються Замовником протягом 30-ти банківських днів з моменту отримання рахунків (інвойсу для нерезидентів) Замовником, які направляються Виконавцем офіційними листами, але не раніше дати реєстрації податкової накладної, на підставі виставлених Виконавцем рахунків (для резидентів). Рахунки виставляються на підставі Акту наданих послуг з проведення поточного ремонту в об’ємі КР-1. В разі надання послуг нерезидентом України, Виконавець до виставленого першого рахунку надає Замовнику Апостиль на підтвердження постійного місця знаходження, країни, в якій постійно знаходиться нерезидент.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40123444 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Ім'я |
Каплуненко Світлана |
Телефон | 0444069942 |
Ел. пошта | KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |