На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Сворення СКС, призначеної для організації єдиної кабельної інфраструктури для локальних обчислювальних мереж (далі-ЛОМ), телефонної мережі будови, системи відеоспостереження будови, системи контролю доступу (СКД), а також для під'єднання інших слабкострумових систем. На об'єкті Замовника має бути побудована СКС, на основі якої можна створювати різні конфігурації конвергентних обчислювальних мереж. Створена СКС повинна являти собою універсальну кабельну мережу для: побудови ЛОМ зі швидкістю передачі інформації не менше 1Гбіт/с на магістральних лініях і до 1Гбіт/с в горизонтальній підсистемі, з використанням всіх відомих на даний момент мережевих протоколів, передачі голосових повідомлень та мультимедійних даних, об'єднувати в одне інформаційне середовище автоматизовані робочі місця, сервери та комутаційне обладнання, забезпечити можливість створення різноманітних конфігурацій ЛОМ для різних підрозділів оргвнізації на території будівлі, забезпечити підключення телефонних апаратів до телефонної станції, забезпечити підключення кінцевого обладнання, яке використовує в якості транспорту протокол IP,забезпечити цілодобовий режим роботи. СКС необхідно реалізувати відповідно вимогам діючих європейських стандартів ESO/IEC11801 (з додатками Amendment1 та Amendment2), згідно діючих європейських стандартів та нормативних документів, діючих на території України. Обов'язково забезпечити можливість розвитку та модернізації СКС в процесі експлуатації. Для створення СКС необхідно використовувати матеріали та обладнання відомих світових виробників. На матеріали та обладнання необхідна наявність відповідних сертифікатів, які дозволяють інсталяцію на території України. СТРУКТУРА СКС Топологія СКС, відповідно міжнародного стандарту ISO/IEC11801,: СD (Campus Distributor) Розподільчий вузол комплексу будівель BD (Building Distributor) Розподільчий вузол будівлі FD (Floor Distributor) Розподільчий вузол поверху будівлі CP (Consolidation Point) Точка консолідації TO (Telecommunication Outlet) Розетка для підключення абонента СКС До складу СКС входять 4-ри підсистеми: підсистема робочих місць; горизонтальна підсистема; магістральна підсистема будівель; магістральна підсистема комплексу будівель; Підсистема робочих місць забезпечує під’єднання кінцевого обладнання користувачів до СКС (цифрові та аналогові телефони, IP-телефони, комп’ютери, термінали, точки доступу WiFi, IP-обладнання систем контролю доступу, безпеки, диспетчеризації, та інше). Горизонтальна підсистема, забезпечує з’єднання підсистеми робочого місця з кросовим обладнанням, розміщеним в відповідному розподільчому вузлі поверху, завдяки мідножильним або ВО кабелям. Магістральна підсистема будівлі, забезпечує зв’язок розподільчих вузлів поверхів з розподільчим вузлом будівлі. Магістральна підсистема комплексу будівель об’єднує всі розподільчі вузли будівель в розподільчий вузол комплексу будівель, забезпечує зв’язок будівель об’єкту з «зовнішнім світом». Технологія реалізації СКС Мідножильні лінії Для уніфікації всі мідножильні лінії СКС на об’єкті необхідно виконати на базі кабелів UTP Cat. 5е, в оболонці що не поширює полум’я та не виділяє багато диму, що гарантує стабільну та безпечну роботу на весь період експлуатації ліній. Кабелі UTP термінуються, з двох сторін, модульними гніздами. Комутаційні панелі для мідножильних ліній – набірні і мають модульну конструкцію, що важливо для надійності системи і швидкості монтажу. Для комутації мідножильних ліній СКС використовуються з’єднувальні шнури RJ45-RJ45 потрібної довжини з ряду: 1,2,3,5м. На робочих місцях, для підключення абонентів СКС використовуються неекрановані з’єднувальні шнури Категорії 5e. Загальні вимоги до розподільчих вузлів (РВ). Комутаційно-кросове обладнання кабельної системи СКС має бути розташоване в спеціальних приміщеннях. Приміщення розподільчих вузлів мають відповідати вимогам відповідних стандартів СКС, а також діючим на території України будівельним нормам, вимогам інформаційної та пожежної безпеки. Для забезпечення максимальної зручності експлуатації і водночас високої щільності монтажу, з метою економії площі приміщення, монтаж комутаційного обладнання СКС в розподільчих вузлах і апаратних необхідно виконати в існуючих спеціалізованих комутаційних конструктивах 19 дюймів Організація комутаційного поля, правила укладки комутаційних шнурів в стійках/шафах розподільчих вузлів має бути детально опрацьована на етапі монтування. Адміністрування СКС. Вимоги до адміністрування СКС описує міжнародний стандарт ISO/IEC14763-1. Система маркування Маркування елементів СКС має бути виконано відповідно вимогам стандарту ISO/IEC 14763-1. Система маркування розробляється на етапі проектування. Обов’язково маркуються: шафи/стійки, панелі в них, порти панелей (для маркування портів панелей можуть використовуватися елементи штатного маркування), всі кабелі (на відстані 100-150мм від термінування в модульне гніздо). При необхідності маркування з’єднувальних шнурів в комутаційних вузлах з обох кінців кольоровими маркерами, (необхідний ідентифікатор з потрібним кольором (заливкою) наноситься звичайним офісним лазерним принтером). Документування кабельних ліній СКС Для документування всіх кабельних ліній (мідножильних та ВО) мають бути виконані записи в кабельному журналі. Кожен запис має містити мінімум наступну інформацію: ідентифікатори точок термінування та місцезнаходження їх на об’єкті з обох сторін, тип кабелю, довжину. Підсистема робочих місць На робочому місці, згідно рекомендації стандарту ISO/IEC 11801, встановлюється абонентська розетка з кількома (стандартом рекомендовано мінімум два) портами для підключення абонента. Це або модульне гніздо RJ45, для термінування мідножильного кабелю. Розетка повинна бути промаркована. Технологія маркування має забезпечити робочий стан ідентифікатора на протязі всього періоду експлуатації кабельної системи. Підключення абонента СКС до розетки виконується за допомогою з’єднувального шнура RJ45-RJ45 необхідної довжини, з ряду (1,2,3,5м). Точки встановлення абонентських розеток визначаються відповідно до технологічних задач будівлі, і відповідного розміщення обладнання в ній. СКС має мати достатню надмірність, розташування точок підключення має забезпечити як сьогоденні так і потреби в майбутньому. СУПРОВІД Гарантійне обслуговування Гарантійні строки якості закінчених Робіт, змонтованих конструкцій, використаних Ресурсів становлять 12 (дванадцять) календарних місяців з дати підписання Замовником та Підрядником Акту приймання-передачі виконаних робіт відповідно до умов Договору. Продовження гарантійного терміну понад встановленого у Договорі між Замовником та Підрядником визначається за окремим додатковим сервісним договором. Технічна підтримка Технічна підтримка - обслуговування після закінчення гарантійного терміну на договірній основі, що забезпечує вирішення проблем працездатності обладнання та програмного забезпечення. Технічна підтримка обумовлюється окремим договором. Консультації обслуговуючого СКС персоналу (після проходження програми навчання) з питань налаштування, базового адміністрування обладнання та програмного забезпечення, діагностики несправностей повинна здійснюватися по телефону, факсом або електронною поштою. Сервісний центр Постачальника послуг (Підрядника) повинен володіти штатом кваліфікованих в різних областях фахівців, які пройшли спеціалізоване навчання і мають сертифікати виробників устаткування. При необхідності до консультацій мають залучатися і технічні фахівці компаній - виробників обладнання. Виїзне обслуговування Для проведення діагностики і складних ремонтно-відновлювальних робіт, коли досвіду і кваліфікації штатних спеціалістів Замовника недостатньо для усунення аварійної ситуації, має бути забезпечене виїзне обслуговування - візит спеціаліста сервісного центру Постачальника послуг (Підрядника). Умови надання даної послуги обумовлюються окремим договором. Інформаційна підтримка Постачальником обладнання (Підрядником) повинна здійснюватися інформаційна підтримка - інформування про появу нового обладнання, а також нових версій драйверів, діагностичних програм, утиліт і продуктів тощо. Інформаційна підтримка повинна здійснюватися по телефону, за допомогою електронної пошти та Інтернет. Умови надання даної послуги обумовлюються окремим договором. Післягарантійне обслуговування Умови післягарантійного обслуговування визначаються за окремим договором. Постачальник обладнання (Підрядник) пропонує Замовнику сервісний контракт, відповідно до якого Постачальник (Підрядник) бере на себе турботу про гарантоване відновлення працездатності обладнання в узгоджені з Замовником терміни. У сервісному контракті повинен бути визначений рівень сервісу для кожної одиниці обладнання. Рівні сервісу відрізняються якістю і швидкістю обслуговування, а також вартістю. ПОРЯДОК ЗДАЧІ ТА ПРИЙМАННЯ СИСТЕМИ Приймання будинків, споруд під монтаж, порядок передачі виконаних Робіт, змонтованих конструкцій, використаних Ресурсів (обладнання, виробів і матеріалів) Підрядника повинні відповідати вимогам чинної нормативної документації та умова Договору між Замовником та Підрядником. Вироби і матеріали, що застосовуються при виконанні робіт, повинні відповідати специфікаціям проекту, державним стандартам, технічним умовам і мати відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40217888 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Новокостянтинівська, 2А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Федченка Ігоря Васильовича |
Телефон | +380443344235 |
Ел. пошта | info@itis.net.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-05-000712-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 534 999.60 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 5 листопада, 12:45 |
---|
Роботи з монтажу структурованої кабельної мережі офісного приміщення на 2-му та 3-му поверсі будівлі Адміністративного корпусу, розташованого за адресою: м. Київ, вул. Васильківська,371 штука Адреса поставки: 07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вулиця Гагаріна, 16 Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72710000-0, Послуги у сфері локальних мереж |
Назва організації | ДП УКРСПИРТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37199618 |
Поштова адреса | 07400, Україна, м. Київ, місто Бровари, вулиця Гагаріна,16 |
Ім'я |
Новікова Ліна Ігорівна ( ) |
Телефон | +380931003944 |
Ел. пошта | l.novikova@ukrspirt.com |