На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
115 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-06-001731-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 115 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 577.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 листопада, 16:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 16:01 |
Оброблені овочі (квашена капуста, огірки квашені). джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.4100 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15331000-7, Оброблені овочі |
Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника .Замовник здійснює оплату товару Постачальника на підставі товаросупровідних документів (накладної), виписаних на кожний дошкільний навчальний заклад. Відповідно до ч.1 ст.23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання здійснюються при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата за товар за дійсним договором здійснюється у безготівковій формі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143212 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, 66 |
Ім'я |
Валентина Павленко |
Телефон | +380414296283,+380414296279 |
Ел. пошта | osvita-kor.tender@ukr.net |