На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
25 000.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Увага! Закупівля здійснюється відповідно до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332, що передбачає: вартість за одиницю предмета закупівлі Шафа для паперів не може бути більшою, ніж 2400,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень; Вартість за одиницю предмета закупівлі Стіл письмовий не може бути більшою, ніж 2500,0 грн. з урахуванням ПДВ, згідно кошторисних призначень.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-07-002499-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 листопада, 16:07 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 листопада, 16:07 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 16:11 |
Офісні меблі11 штука Адреса поставки: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, проспект Соборний 164 Строк: до 15.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ПРОМИСЛОВОСТІ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20508189 |
Поштова адреса | 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164 |
Ім'я |
Марія Маслова |
Телефон | +380661906986 |
Ел. пошта | dpri_prom@zoda.gov.ua |