На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
554 633.18 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39200703 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАРШАЛА МАЛИНОВСЬКОГО, будинок 2, ВЕЖА А4-7, приміщення 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Максим Звягин |
Телефон | +380676390128 |
Ел. пошта | m.zvyagin@biosphere-corp.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33300207 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, 01042, м.Київ, ВУЛИЦЯ ФІЛАТОВА, будинок 10-А, офіс 3/49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" |
Телефон | +380934871849 |
Ел. пошта | t.stolytsa@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 40240094 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, 02094, м. Київ, вул. Магнітогорська, буд .1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
Телефон | +380672478003 |
Ел. пошта | megaservise2017@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-08-000782-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 554 633.18 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 5 520.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 16 638.00 UAH |
Період уточнень | до 15 листопада, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 17 грудня, 13:47 |
Аукціон |
26 листопада, 12:33 Переглянути |
Ганчірки для прибирання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)100 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Ганчірки для прибирання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)100 пачка Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Ганчірки універсальні (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)8700 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Ганчірки для миття скла (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)1150 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
МОП для прибирання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)988 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39520000-3, Готові текстильні вироби |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного |
Телефон | +380443097509;+380443097 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |