На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі. Куртка зимова- 180 шт. Строк поставки товару на протязі 10 робочих днів з дня підписання договору. Для ознайомлення із зразками одягу, з вимогами щодо фасону, якості та інших технічних вимог до одягу, Учасники звертаються за місцезнаходженням Замовника та надають замовнику зразки одягу, що ними пропонується у закупівл до кінцевого строку періоду уточнення .У разі ненадання або невідповідності зразків вимогам Замовника – Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника . Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Строк дії пропозиції: протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. 4. Учасник-переможець зобов’язаний укласти договір із Замовником протягом 2-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не укладення договору, рішення про визначення переможця скасовується. Документи що подаються учасником на участь у закупівлі: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)*. 2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ. 3. Документи на товар (сертифікати, паспорти, висновки тощо), що передбачені чинним законодавством України для такого товару. 4. Довідка про учасника із зазначенням місцезнаходження та банківських реквізитів для оплати Товару. 5. Комерційна пропозиція у вигляді рахунку-фактури або подібній формі.6. Статут (для юридичної особи). 7. Паспорт (для фізичних осіб ). 8. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Пропозиції учасників, які в попередніх господарських відносинах порушили свої зобов’язання прийматися до розгляду не будуть та не можуть бути визнані переможцем (на підстав ст..236 ГК). *Кожна сторінка перелічених документів має бути завірена “мокрою” печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи. Документи видані іншою установою подаються в оригіналі чи нотаріально завірені копії. Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель тільки у форматі PDF (Portable Document Format), кожний документ подається окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа, має бути відкритий для загального доступу, не містити паролів та повинен містити розбірливі зображення
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38869283 |
---|---|
Поштова адреса | 27519, Україна, Кіровоградська обл., с. Павлівка, Світловодський район, с. Павлівка, вул. Леніна, буд. 125 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "Скайтрейд" |
Телефон | +380972271185 |
Ел. пошта | UNIFORMA2012@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31114743 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Киев, пр. Московский,11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Диченко |
Телефон | +380636851684 |
Ел. пошта | i.duchenko@promdetal.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42867334 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 03134, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї СОСНІНИХ, будинок 3, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЯНО" |
Телефон | +380972792396 |
Ел. пошта | kayano@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-18-001284-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 198 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 990.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 21 листопада, 16:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 25 листопада, 16:00 |
Дата останніх змін | 28 листопада, 16:34 |
Аукціон |
26 листопада, 12:45 Переглянути |
Куртка зимова "Дорожник"180 штука Адреса поставки: 04080, Україна, місто Київ, Київ, Кирилівська 15 Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18230000-0, Верхній одяг різний |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03359121 |
Поштова адреса | 04080, Україна, Київська область, Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Ім'я |
Щербина Марина Олександрівна |
Телефон | 380444625215 |
Ел. пошта | sheupodoltender@ukr.net |