На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
93 520.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Офісні меблі, загальний фонд
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2606905646 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Киев, улица Дмитриевская д. 2 кв. 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Венцова |
Телефон | +380633967624 |
Ел. пошта | olyaven@bigmir.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-26-003414-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 93 520.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 467.60 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 29 листопада, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 грудня, 17:00 |
Дата останніх змін | 6 грудня, 11:28 |
Офісні меблі - столи комп'юторні - 23шт., шафи для одягу - 2шт., шафи для господарського інвентарю - 2шт., стіл з дверцями - 2 шт., стіл робочий - 6шт., антресоль - 2шт., антресоль 2х дверна - 3шт., стільці - 45 шт.85 штука Адреса поставки: 02096, Україна, місто Київ, Київ, Привокзальна, 14/2 Строк: до 13.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Документи предмета |
![]() |
---|
Оплата здійснюється на підставі акту виконаних робіт , у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Вищий навчальний заклад "Київський медичний коледж №3" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416124 |
Поштова адреса | 02096, Україна, Київська область, Київ, Привокзальна 14/2 |
Ім'я |
Маленко Ольга Миколаївна |
Телефон | ,380445667214 |
Ел. пошта | 3kmk@ukr.net |