На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 200 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 20028213 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, Кирилівська, 160 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний Відділ |
Телефон | 380444962125,380444962125 |
Ел. пошта | tender@wwm.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30574751 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, Київська обл., Київ, Іллі Мечникова, 10/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ВС Технолоджі" |
Телефон | +380442306965 |
Ел. пошта | tend@vstechno.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 22906244 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, Київ, м. Київ, вул. Пушкінська, 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталья Лисенко |
Телефон | +380442341047 |
Ел. пошта | tender@lds.com.ua |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 21 січня, 16:13
Опис
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 28.11.2019 № 205 було розпочато процедуру відкритих торгів стосовно закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв). Протоколом засідання тендерного комітету від 27.12.2019 № 221 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі». Враховуючи строки встановлені частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) останньою датою укладення договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) було визначено 16 січня 2020 року. У відповідності до пункту 6.1. Інструкції з проведення публічних закупівель у Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності», затвердженої наказом від 13.06.2018 року № 98-Н/2018 (далі – Інструкція), відділ організації закупівель, службовою запискою від 28.12.2019 № Вн-5651-С/2019, повідомив про вказані обставини відповідального за проведення процедури закупівлі з метою забезпечення, у визначений Законом строк, візування та погодження договору про закупівлю відповідно до діючого Положення про організацію договірної роботи на Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Положення). Відповідно до Статуту Укрпатенту, Генеральний директор Укрпатенту відповідно до покладених на нього завдань здійснює укладання договорів спрямованих на виконання кошторису на суму понад 300 000 (триста тисяч) гривень, а також внесення змін до них, за погодженням з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Мінекономіки). На виконання вимог Статуту Укрпатенту 27 грудня 2019 року до Мінекономіки було направлено лист № 2285/1.6 з проханням погодити укладення договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв). У відповідності до частини 1 статті 10 Закону та пункту 6.1. Інструкції відділ організації закупівель повинен забезпечити оприлюднення договору про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Отже, кінцевою датою оприлюднення договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) було 18 січня 2020 року. Згідно пункту 6.4. Інструкції, юридичний відділ протягом одного робочого дня після укладення договору за результатами проведення процедури закупівлі надає відділу організації закупівель копію договору для забезпечення оприлюднення відповідної інформації про закупівлю. Проте, станом на 18 січня 2020 року, у відповідності до вимог Положення, договір про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) до відділу організації закупівель не надійшов. 21 січня 2020 року, з метою з’ясування обставин ненадання до відділу організації закупівель у встановлений строк копії договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв), відділі організації закупівель, службовою запискою № Вн-260-С/2020, звернувся до юридичного відділу з проханням надати відповідну інформацію щодо ненадання укладеного договору. Юридичний відділ, службовою запискою від 21.01.2020 № Вн-262-С/2020, повідомив, що завізований у відповідності до вимог Положення проект договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) не був укладений, у зв’язку з тим, що відповідний лист Мінекономіки щодо погодження або відмови у погодженні укладення договору про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) до Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» не надходив. Отже, договір про закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ВС Технолоджі» не укладений у зв’язку з ненаданням Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України погодження укладення договору, що призвело до порушення строків укладення договору про закупівлю встановлених частиною 2 статті 32 Закону. У відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зважаючи на викладене та керуючись абзацом 3 частини 1 статті 31 Закону, прийнято рішення відмінити торги на закупівлю фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку (картриджів та комплектуючих для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-04-000706-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 200 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 50 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 грудня, 15:21 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 грудня, 15:21 |
Дата останніх змін | 21 січня, 16:13 |
Аукціон |
23 грудня, 12:13 Переглянути |
Початок аукціону: | 23 грудня, 11:46 |
картриджі та комплектуючі для принтерів, копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв83 найменувань Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1 Строк: до 13.01.2021 15:01 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
5.1. Розрахунки за замовлений та відповідно поставлений Товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної та надання Постачальником Покупцеві рахунку-фактури на оплату Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП «Український інститут інтелектуальної власності» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31032378 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Глазунова, 1 |
Ім'я |
Черняєв Святослав Юрійович ( ) |
Телефон | +380444983854 |
Ел. пошта | s.chernyaev@uipv.org |