На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
116 610.00 UAH
Замовник
Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: офісні меблі, шафи, комп’ютерні меблі, тумба приставна.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-06-000185-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 116 610.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 583.05 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 11 грудня, 08:52 |
---|---|
Подача пропозицій | до 13 грудня, 08:54 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 08:56 |
Офісні меблі, шафи, комп’ютерні меблі54 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 23.12.2019 14:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі пред’явлених Постачальником накладних та рахунків на оплату Товару, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14373165 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180 А |
Ім'я |
Катерина Кутузова (KATERINA KUTUZOVA) |
Телефон | +380661100026 |
Ел. пошта | www.mns@express.net.ua |