На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 868 192.94 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: КЗО «НВК № 148» ДМР
Не відповідає вимогам тендерної документації
Учасник не надав наступну інформацію/документи на вимогу Тендерної документації Замовника: 1. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів за період 2018 та 2019 рр. 2. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за І-ІІІ квартали 2019 року. 3. інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі; 4. інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо не нарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства; 5. звіт про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 та рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату; 6. договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 р.; 7. Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, 8. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов, положень за додатком 4 тендерної документації та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Документи які надані Учасником, але не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника: 1. Усі надані Учасником документи не містять назви документа, гарантійний лист/лист пояснення/ довідка 2. Учасник не надає підтверджуючи документи на власне обладнання, а саме щодо навантаження та зважування продуктів харчування 3. Учасник надає чорно-білу копію Статут, що не відповідає вимогам, а саме надання оригіналу або нотаріально-завіреної копії 4. Наявна вимога «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)», Учасник надає один лист-відгук 5. Наявна вимога «Учасники закупівлі зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначена інформація про розуміння працівниками (відповідальними особами, що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах) правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів», Учасник надає лист без підписів працівників 6. Учасник надає Договір № 404 від 20.08.2018р. щодо дезінфекції приміщень з терміном дії до 31.12.2019р., тобто не чинний 7. Додаткова угода № 2 від 17.11.17р. та № 3 від 28.12.2017р. до наданого аналогічного договору № 92 від 29.08.2017р. надані в чорно-білому кольорі не завірені належним чином з боку Учасника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник не надав наступну інформацію/документи на вимогу Тендерної документації Замовника: 1. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів за період 2018 та 2019 рр. 2. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за І-ІІІ квартали 2019 року. 3. інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі; 4. інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо не нарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства; 5. звіт про перевірку системи управління якістю згідно ДСТУ ISO 9001:2015 та рішення щодо можливості видачі вказаного сертифікату; 6. договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 31.12.2020 р.; 7. Учасник торгів зобов’язаний подати у складі тендерної пропозиції лист про згоду з істотними (основними) умовами договору, 8. Окремо, учасник закупівлі зобов’язаний надати документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов, положень за додатком 4 тендерної документації та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України. Документи які надані Учасником, але не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника: 1. Усі надані Учасником документи не містять назви документа, гарантійний лист/лист пояснення/ довідка 2. Учасник не надає підтверджуючи документи на власне обладнання, а саме щодо навантаження та зважування продуктів харчування 3. Учасник надає чорно-білу копію Статут, що не відповідає вимогам, а саме надання оригіналу або нотаріально-завіреної копії 4. Наявна вимога «документально підтверджену інформацію в довільній формі з листами відгуками від контрагентів за договорами, що учасник має досвід роботи на ринку надання послуг харчування не менше п’яти років до дати оголошення даної закупівлі із зазначенням контактних даних (ПІБ, посада, телефон, назва замовника) службових осіб контрагентів учасника за якими укладались відповідні договори, що можуть підтвердити наявність такого успішного та позитивного досвіду (не менше 2 - х)», Учасник надає один лист-відгук 5. Наявна вимога «Учасники закупівлі зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначена інформація про розуміння працівниками (відповідальними особами, що мають спеціальну фахову освіту в сфері громадського харчування, що будуть відповідати за якість надання послуг по кожному такому об’єкту на умовах визначених тендерною документацією щодо нормативної потреби в таких особах) правил дотримання техніки безпеки, санітарних умов та технології приготування страв, із зазначенням їхніх особистих підписів», Учасник надає лист без підписів працівників 6. Учасник надає Договір № 404 від 20.08.2018р. щодо дезінфекції приміщень з терміном дії до 31.12.2019р., тобто не чинний 7. Додаткова угода № 2 від 17.11.17р. та № 3 від 28.12.2017р. до наданого аналогічного договору № 92 від 29.08.2017р. надані в чорно-білому кольорі не завірені належним чином з боку Учасника.
Код ЄДРПОУ | 37620175 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ СІМФЕРОПОЛЬСЬКА, будинок 17, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщенко |
Телефон | +380960215757 |
Ел. пошта | lusi1964@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35601826 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Авілко |
Телефон | +380676344888 |
Ел. пошта | kontraktprodrezerv5@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-10-002790-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 868 192.94 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 340.96 UAH без ПДВ |
Період уточнень | до 31 грудня, 15:11 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 січня, 15:11 |
Дата останніх змін | 19 січня, 00:01 |
послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів м. Дніпраnutrition services for secondary schools in the city of Dnipro156628 штука Адреса поставки: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО НВК № 148, вул. Володимира Антоновича, 13 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55320000-9, Послуги з організації харчування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Ім'я |
Людмила Олександрівна Зіменко (Zimenko Ludmula) |
Телефон | +380660136170 |
Ел. пошта | zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua |