На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 450.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти). 4600 кг.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-12-000383-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 43 450.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Городнянським психоневрологічним інтернатом було двічі відмінено конкурентні процедури закупівель: 1. відкриті торги за ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти), номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-11-06-001736-с на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, ч.1.ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. відкриті торги за ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі та фрукти), номер тендеру в ЦБД (ідентифікатор закупівлі) UA-2019-11-25-003760-b на підставі подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, ч.1ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості Учасників, відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», вирішено для закупівлі овочів та фруктів, застосувати «Переговорну процедуру закупівлі», при цьому предмет закупівлі його технічні та якісні характеристики а також вимоги до Учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації відмінених торгів. |
Дата останніх змін | 24 грудня, 12:07 |
---|
Мандарини (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)300 кілограм Адреса поставки: 15100Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Яблука свіжі (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)500 кілограм Адреса поставки: 15100Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Морква (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)500 кілограм Адреса поставки: 15100Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Буряк столовий (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)3300 кілограм Адреса поставки: 15100Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 12:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи |
Порядок здійснення оплати. 1.Оплата вартості Товару здійснюється Замовником в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 2. Розрахунки здійснюються шляхом поетапної оплати Замовником Товару по факту його поставки після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. 3. Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Замовником шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Постачальника протягом 20 календарних днів, у разі наявності бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. 4. Датою оплати Товару вважається дата зарахування коштів, сплачених Замовником за поставлену партію Товару, на розрахунковий рахунок Постачальника. 5. Замовник не несе відповідальності за затримку фінансування Договору, яка сталася не з його вини. 6. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Городнянський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189920 |
Поштова адреса | 15100, Україна, Чернігівська область, Городня, вул. Шевченка 108-А., м. Городня, Чернігівська обл., |
Ім'я |
Колоша Олександр Володимирович ( ) |
Телефон | +380464524851 |
Ел. пошта | internatps@cg.ukrtel.net |